En SMART Board er en interaktiv tavle med datafangst og touch- skjerm funksjoner . Den har en stor fleksibilitet i ulike programmer, for eksempel undervisning og skole presentasjoner . Instruksjoner
en
skrive notater ved hjelp av fingeren eller pekepennen , ikke en tørr slette markør, som kan skade SMART board . Dine data kan deretter lagres i en fil og distribuert av utskriften, CD eller e-post .
2
Be elevene om hvordan du bruker dataprogrammer . Lærere kan bruke en vedlagt PC for å demonstrere programmet funksjoner på SMART bord mens studentene samhandle med programvaren .
3
For å stimulere til kreativ skriving, spille et eventyr - stil video spill som Elder Scrolls eller Myst og har deltakerne beskrive områder av spillet skriftlig.
4
Lag en podcast presentasjon ved å feste et videokamera til SMART Board , og forbedre offentlige taler ferdigheter ved å gjennomgå innspilte klipp på skjermen.
5
å hjelpe folk med begrensede motoriske ferdigheter, har enkeltpersoner bruke fingrene til å samhandle med tekst, bilder og objekter på skjermen , som ikke trenger kompleks fingerferdighet .
6 < p> Teach geografi ved å utnytte SMART styrets innebygde kartet evne og bruke en pekepenn eller en finger for å zoome inn på bestemte områder .
7
Forbedre en elevs grammatikk ferdigheter ved hjelp av styrets highlighter verktøy for å peke ut adjektiver, substantiver og verb i en del av skriveprosessen . Bruk en SMART tastatur med styret for tekst-til -tale- og håndskriftgjenkjenning . Lagre og skrive ut øvelser for student referanse og studier.
8
Demonstrer Internett og har studentene forbedre sin forskning ferdigheter ved å samhandle med styret. Naviger til interaktive nettsteder å utdanne studenter i fremmedspråk , kunst og vitenskap .
9
utdanne studenter om historien skriftlig eller historie ved hjelp av tegneserien programvare for å lage din egen historie og vise den for interaktiv diskusjon , eller har elevene lage en tegneserie med egne bilder og dialog.
10
Løs matematiske ligninger på SMART Board . Demonstrere hvert trinn og involvere elevene i prosessen med å løse problemene .
11
Bruk Microsoft Paint på bordet for å demonstrere kunst og tegning metoder.