Opprette en Mac OSX program er en møysommelig prosess som krever kjennskap til Objective C koding , design og produktutvikling markedsføring. Ambisjoner Mac programutviklere må ha en nyskapende idé som kan bli forvandlet til et praktisk program. Når du registrerer deg som en Apple Developer , kan programmene brukes i alle Mac-produkter . Software development kit tilbyr sample koder , dokumentasjon og tonnevis av informasjon for utviklere neophytes . Når søknaden er oppe og går , kan du ha andre teste app og velg en utgivelsesdato . Du trenger
iPhone eller iTouch
Intel - basert Macintosh-maskin
iPhone SDK
Notebook
Vis flere instruksjoner
selvmordstanker
1
Finn ut om din søknad vil løse en roman problem eller tjene en bestemt nisje (se Resource 1 til forskning eksisterende apps på Mac App Store) .
2
ned og spille med så mange apps som mulig. Bestem hvilken funksjonalitet du ønsker å inkludere i ditt produkt.
3
Lag et team av dyktige fagfolk som kan tjene som forskere , prosjektledere , utviklere og annonsører fra familie, venner og co - arbeidere. Utleie teknologi utvikler entreprenører , om nødvendig.
4
Forbered en avtale om taushetsplikt , eller en kontrakt, for gruppemedlemmer å sikre at dine ideer ikke blir stjålet.
5 < p> Finn din målgruppe og inkludere denne gruppen i alle faser av design gjennom brukertesting .
6
Sketch ut ideen din på flere vanlige papirark . Opprette minst en oversikt over din søknad per skjerm . Eksperimentere med en rekke navigasjon ordninger .
Design og utvikling
7
Bli med Apple Developers Program for å få tilgang til iOS SDK 4 for utvikling av applikasjoner ( se Resource 2 ) . Input ditt debet-eller kredittkort for å fullføre registreringsprosessen .
8
Last ned en Photoshop mal å stivne layout ( se Resource 4). Lag jobber prototyper av den endelige modellen ved hjelp av programvare for bilderedigering .
9
Lag Objective C-kode ved hjelp av Xcode når du begynner å designe din søknad , siden hver sekvens av design vil kreve koding for å fungere.
Promotion
10
E-post som er interessert i din søknad uker før utgivelsen å markedsføre produktet .
11
innlemme sosiale medier inn i programmet , for eksempel Facebook eller Twitter plattformer , for å kommunisere med brukere og få tilbakemeldinger .
12
Forutse flere utgivelser å rulle ut en ny funksjon med jevne mellomrom.