Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Hvordan erstatte Funksjoner i Dev C + +
    Utvikling av en kompleks programmet er et programmeringsspråk oppgave som er avhengig av teamarbeid , planlegging og fungerende kode . Heldigvis , verktøy er tilgjengelig som gjør applikasjonsutvikling mye enklere. Et av disse verktøyene er kalt " reproduksjon . " Refactoring er lov omkoding del av et program og oppnå de samme resultatene som den gamle koden , bare med færre feil, bedre ytelse eller bedre overholdelse kode stil retningslinjer . En vanlig bruk av refactoring erstatter problematiske deler av koden , eller funksjoner , med forbedrede versjoner . Dette kan gjøres med gratis utviklingsmiljø Dev -C + + . Du trenger
    Windows PC med Dev -C + + installert ( se Ressurser )
    Vis flere instruksjoner
    en

    Klikk på Dev C + +-programmet snarveien for å starte programmet . Standard plassering for denne snarveien er i Start-menyen katalogen "Programmer /Bloodshed Dev -C + + . " Når du klikker på snarveien , programmet laster .
    2

    Velg " File " fra menyen på toppen av Dev -C + + programvinduet. En undermeny vises. Klikk på "Ny " og velg "Project ". "New Project" dialogboks .
    3

    Trykk på knappen merket "Console Application ", klikk deretter på "OK "-knappen . En ny konsoll applikasjon prosjektet er opprettet . En konsoll applikasjon er en grunnleggende app som kjører fra kommandolinjen , eller konsoll . En ny kildekoden filen vises i hovedredaktør vinduet. Denne koden har en " hoved "-funksjonen , som er der programmet starter utførelsen. Umiddelbart etter "main "-funksjonen er en kode blokken, som er omgitt av klammeparenteser . "Main "-funksjonen kodestykket er all koden som kjøres når "main "-funksjonen aktiveres
    4

    Skriv følgende kode over " hoved "-funksjonen til å erklære to funksjoner : . En navngitt " funksjonelle " og den andre som heter " func_improved . " Disse fungerer både ta et heltall typen som heter "i" og legge en til det. Resultatet blir deretter returnert til den delen av programmet som aktiveres funksjonen som utgang

    int funk ( int i) {i + +; retur i; } .

    Int func_imrpoved ( int i) { retur + + i ;}
    5

    Påberope funksjonen innenfra "main "-funksjonen ved å skrive følgende kode i sin kode blokk : en

    int i = 0 ;

    i = funk ( i) ;

    cout << i << endl;
    6

    Kjør programmet ved å trykke tastekombinasjonen "Ctrl " pluss "F9 ". Programmet begynner henrettelse ved å påberope seg "main "-funksjonen , som deretter påkaller " funk "-funksjonen . Dette resulterer i en nummer en blir tilsatt til 0 , noe som så trykkes ut til konsollen. Hvis hans " funk "-funksjonen ikke ble utført som forventet , må du erstatte den med en funksjon som heter " func_improved . "
    7

    Dra musepekeren over all koden på innsiden av " main" kodestykket . Teksten blir uthevet .
    8

    Trykk tastekombinasjonen "Ctrl " pluss "R " for å åpne opp " Erstatt tekst " dialogboksen. I tekstboksen merket " Text å finne: " skrive " funk ". I tekstboksen merket " Erstatt med: " skrive " func_improved . " Under avsnittet merket " Scope ", pass på at boksen ved siden av linjen " Valgt bare " er avmerket. Trykk på knappen "Erstatt alle . " Dialogboksen lukkes, og alle forekomster av " funk " innenfor "main" kodestykket er erstattet med " func_improved . "
    9

    Kjør programmet ved å trykke tastekombinasjonen "Ctrl " pluss "F9 . " Utgangen er identisk med det foregående program , men den bruker den forbedrede funksjon . Denne funksjonen bruker mindre minne når du legger en til heltall. Dette har å gjøre med plassering av plusstegn . Ved å plassere et plusstegn før heltall "i ", programmet legger umiddelbart en til variabelen , og er ferdig med det. Ved å plassere den etter heltall "i ", programmet opprettes en midlertidig variabel og legger man til det. Denne midlertidige variabelen blir deretter kopiert tilbake til "I ", og fører til en svak forringelse av ytelsen . Ved å erstatte funksjonen, må du re- priset koden og forbedret ytelsen uten å endre sin produksjon .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan lese et antall tegn fra filer i CPP 
    ·Hvordan åpne en fil i C + + for Reading 
    ·Hvordan Sammenlign to heltall i en funksjon ved hjelp a…
    ·Hvordan å kompilere og kjøre en CPP -fil i CMD 
    ·Hvordan lage TCP /IP-pakker kode i C Programming 
    ·Hvordan lage en GPA Kalkulator i C + + 
    ·Hvordan Lukk programmer i C 
    ·Hvordan legge til Gridview 
    ·Hvordan sjekke en POP3 e-post med C + + med MFC 
    ·Hvordan lage en tekstboks i Visual C # 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan Reset Array variabler i PHP 
    ·Hvordan returnere en boolsk verdi i Java 
    ·Hvorfor abstrakte klasser i Java 
    ·Slik installerer VBScript 
    ·Hva er en peker i C 
    ·Hvordan måle tid i Python 
    ·Hvordan lage en API Med et Assembly kode 
    ·Hvordan Kun lese tekstbokser i VB6 
    ·Hvordan sikre at en fil er blitt kopiert i VB6 
    ·MySQL Søk Tutorial 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/