Prosjekt eiendom ark er noen av de viktigste dokumentene i C + + programmering. I C + + , egenskaper tillater deg å beskytte felt i klassene ved å skrive gjennom en eiendom. Egenskapsarkene lagre og liste egenskapene i et prosjekt . Å utvikle et prosjekt eiendom ark , må du ha tilgang til en C + + utvikling editor og kompilator fordi du ikke kan bruke eller bygge en eiendom ark når du skriver rett kode på et tekstdokument . Instruksjoner
en
Åpne eller starte et prosjekt i C + + redaktør og /eller kompilator . Hvis du vil starte et nytt prosjekt , klikker du bare på "File" og "New Project ". For å åpne et eksisterende prosjekt , klikker du "Open " og se for prosjektet på det stedet du lagret den .
2
Klikk på "Property Manager" eller "Egenskaper". Avhengig av redaktøren du bruker , kan dette være tilgjengelig fra Vis-menyen eller Fil-menyen.
3
Fra menyen Egenskaper , klikk på navnet på prosjektet som inneholder eiendommen ark . Med mindre du bygger eiendom ark for flere prosjekter , klikker du på navnet på prosjektet som du har åpnet .
4
Legg til et nytt element til eiendommen ark . Hvis du bruker en visuell editor, for eksempel Microsoft Visual Studio , klikker du bare på " Legg til nytt element "-knappen , som åpner en tekst editor som lar deg skrive en eiendom. Hvis du bruker en tekst editor , setter du markøren inn i den delen av koden du ønsker egenskapene til å gjelde .
5
Skriv de egenskapene du vil bruke. Start hver blokk med kode med eiendommer med hjelp System kommandoen og Public Class linje. Omfatte innhold i offentlig ID og Private ID- linjer .