Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hva betyr å binde i en datamaskin
    ? I dataprogrammering, en " kompilator " tar programmerer kildekode og gjør den til maskinlesbar kode . Kompilatoren tar variablene og funksjon navn i kildekoden og binder dem til adresser i minnet som inneholder data fra disse variabler og funksjoner. På denne måten vet datamaskinen når og hvor du skal referere til verdier og data . Med objektorientert programmering, kan kompilatoren dynamisk binde navn til verdier eller minneplasser, for å tillate fleksibilitet i objekt oppdrag gjennom dynamisk binding . Variabler og referanser

    I dataprogrammering , refererer " binding " til både variabler og referanser. Når en kompilator " binder " en variabel navn , oversetter det direkte at variabelnavnet til en maskin adresse som skal inneholde denne verdien. Den type variabel vil diktere hvordan denne verdien skal brukes . En normal variable vil inneholde en bokstavelig verdi for programmet, mens en referanse variabel, også kjent som en peker , vil inneholde en adresse i minnet .
    Object Referanser

    Pointer referanser er mest brukt når dynamisk tildele minne for objekter. Objekter kan lages i en lokal kontekst basert på program eller en funksjon , men ofte programmerere vil opprette en referanse til et objekt i langtidshukommelsen som kan brukes i hele et program uten å kopiere den. Disse referansene er kartlagt til å referere navn som andre variabler.

    Objekt arv introduserer en ny type binding som forenkler visse objekt - orientert programmering paradigmer .

    Klasser og Arv

    Klassene representerer plantegninger for objekter, definere hva slags data de inneholder og hva de gjør . Imidlertid kan andre klasser " arve " funksjonalitet og data fra andre klasser mens implementere sine egne funksjoner. Så, for eksempel , en klasse " Soccerball " kan arve fra en base class " ball" slik at den kan bruke data og funksjoner av en ball samtidig utvide klassen definisjonen å matche en fotball i programmet. I programmering terminologi, er dette forholdet kaller en "er - et " forhold , ved at en Soccerball "er" en ball . Begrepet arv illustrerer to ulike typer forpliktende : . Statisk og sen binding
    Dynamiske Binding

    Tidlig eller statisk bindende betyr at kompilatoren binder en variabel eller henvisninger navn til et objekt når programmet er kompilert . Så funksjoner og variabler inne klasser vil være bundet til et navn på samling tid . Dynamiske , eller sent , bindende betyr at binding skjer under kjøring . En arve klasse som deler en "er - en" forhold med en annen klasse, som i eksempelet med ballen og Soccerball klasser , kan omdefinere funksjoner fra sin base klasse som passer egne behov. Dette vil la to forskjellige funksjoner i ulike klasser : en for basen, og en for å arve klassen . Sene binding vil binde funksjon navn til sin riktige koden plassering basert på hvilket objekt det er forbundet med .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan endre høyde og bredde på Mouseover 
    ·Hvordan lage videospill uten programmering 
    ·Hvordan legge til fotnoter og sluttnoter Bruke Microsof…
    ·Hvordan bruke HTML Block Elements 
    ·Hvordan få en båndpassfilter Arbeidsplasser i LabVIEW…
    ·Hvordan bruke Ant i FlashBuilder 
    ·Slik konverterer Signerte data til ASCII 
    ·Hvordan få Mouse X & Y i Actionscript3 
    ·Hvordan lage en egendefinert MSI 
    ·Hvordan lage en Windows Forms App Med Custom Colors 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan integrere AS3 bruke PHP og MySQL 
    ·Hvordan Merge PDF- filer med PHP 
    ·Det første elementet i en Array i PHP 
    ·Hvordan å lære C # Step-by -Step 
    ·Slik fjerner Ledende Zeros i SQL 
    ·Slik importerer og Set Up GWT i en Eclipse 
    ·Hvordan bruke Zend båndautolaster 
    ·Hvordan Roter tekst med JavaScript 
    ·Hvordan returnere en Vector Fra en funksjon 
    ·Slik konverterer RGB til HSL i Python 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/