Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hvordan bruke saken i UML
    Unified Modeling Language er en standard objekt - orientert språk som sysselsetter grafiske notasjoner og omfattende visuelle diagrammer for å modellere et system før utbygging . Et brukstilfelle er et UML -modellering teknikk som definerer interaksjonen mellom eksterne aktører og et system for å oppnå et bestemt mål . UML representerer samspillet mellom aktørene og systemet som use case diagrammer . Det er fire elementer på jobb i et use case diagram : systemet , bruksmåter, skuespillere og relasjoner . Du kan bruke diagrammer programvare som Microsoft Visio for å utvikle use case diagrammer når du har identifisert alle aktører og bruksmåter eller interaksjoner i et system . Du trenger
    Microsoft Visio 2007 eller 2010
    Vis flere instruksjoner
    en

    Identifiser aktører som må samhandle med systemet under utvikling. Dette innebærer å definere alle eksterne enheter som for eksempel brukere , maskinvare eller andre systemer som krever interaksjon med systemet til å utføre viktige systemfunksjoner. En skuespiller er forskjellig fra en bruker. En skuespiller representerer en rolle eller sett av roller en ekte person eller brukeren kan utføre i et system .
    2

    Identifisere forutsetninger og triggere. Forutsetninger beskrive dagens tilstand av et system . Systemet vurderer forutsetningene for å avgjøre om det kan gå videre med en use case . Utløser sett bruksmåter i bevegelse. De er en hendelse eller serie av hendelser som genereres av skuespilleren som fører til at brukstilfellet skal starte. Identifisere forutsetninger og triggere hjelper med å vurdere fullstendigheten av et use case .
    3

    Identifiser mål at hver aktør forsøker å oppnå i systemet. Lag bruke saker eller sekvens av aktiviteter for hver ønsket mål . For hver use case , gi et unikt navn eller kjennemerke , og en beskrivelse som skisserer mål eller mål som bruken saken bør oppnå.
    4

    Lag en use case diagram i Microsoft Visio. Åpne opp Microsoft Visio. I " Velg en mal "-vinduet , velg "Software and Database , " velg " UML Model Diagram og klikk" Opprett ".
    5

    Høyreklikk på pakken eller delsystem i Model Explorer-vinduet der du ønsker å opprette use case diagram , velg "Ny" på hurtigmenyen og velg " bruk sak ... "
    6

    Skriv inn et beskrivende navn for use case diagram i UML bruk sak egenskaper -vinduet, og klikk " OK" Denne handlingen aktiverer en blank Visio side og legger til UML bruk sak sjablong til figurer-vinduet .
    7

    Legg til "System Boundary " form ved å dra den til tegningen området . Systemet er avbildet som en boks eller et rektangel i et use case diagram . Dobbeltklikk på figuren for å skrive inn navnet på systemet .
    8

    dra " use case " figurer fra sjablongen og plassere dem inne i System Boundary form i tegneområdet. Bruksmåter er representert som en oval i et use case diagram . Plassering av brukstilfeller inne systemgrensen betyr at de er inneholdt i et system eller er funksjoner av et system . Dobbeltklikk individuelle bruksmåter i tegningen området for å endre navn og endre eiendomsverdier. Denne handlingen åpner opp UML Bruk sak Properties vinduet.
    9

    dra " skuespiller " figurer fra sjablongen og plassere dem utenfor System Boundaryshape i tegneområdet . En skuespiller er portrettert som en pinne figur i et use case diagram . Navnet på skuespilleren står rett under pinne figur . Plassering av aktørene utenfor systemgrensen viser at de utfører de bruksmåter som eksterne komponenter i systemet . Dobbeltklikk på individuelle aktører i tegneområdet for å endre navn og endre eiendomsverdier. Denne handlingen åpner opp UML Skuespiller Properties vinduet.
    10

    Dra en " Kommuniserer " figuren fra sjablongen til tegningen området . Koble den ene enden av form til en skuespiller og den andre enden til en use case . Denne handlingen definerer forholdet mellom en skuespiller og en use case . Dobbeltklikk på en " Kommuniserer " form for å endre eiendomsverdiene .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan konvertere en streng til GUID 
    ·Sikker koding sertifisering 
    ·Sette inn ord som inneholder Apostrofer i SQL 
    ·Hvordan lage en Multi - Linje Message in Vb.Net 
    ·PowerPoint-presentasjon Ideer for en datamaskin klasse …
    ·Hvordan endre størrelsen på bilder ved hjelp av C # 
    ·Hvordan bruke understreng C Sharp 
    ·Net Architecture sertifisering 
    ·Hvordan Destroy Word-dokumenter 
    ·Hvordan Limit tekst i HTML 
      Anbefalte artikler
    ·Opplæringen i Pascal programmering animasjon 
    ·Hvordan sortere i Turbo C + + 
    ·En Duplikatattributt feil ble oppdaget under en XML Par…
    ·Hvordan bruke UBound i VB6 
    ·Online VB Trening 
    ·Hvordan bruke C + + til å skrive en kode for å beregn…
    ·Slik bygger Tilbakemelding på PHP 
    ·Slik skjuler PHP Extension i Apache 
    ·Hvordan legge Artikler Som PowerPoint i Joomla 
    ·Hvor å Fastsette Microsoft Visual C + + 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/