Den GTK Radiant grafisk design grensesnittet bruker Tett som en shader , en type teksturering verktøy . Du må være kjent med det grunnleggende i GTK Radiant å bruke caulk . Caulk er mest hensiktsmessig anvendes når et terreng er allerede kartlagt for å forsegle sine grenser . Påfør caulk til børstene du bruker til å bygge rom og overflater . Dette vil holde kompileringsvalgene ganger lav og spillingen glatt. Instruksjoner
en
Velg " System" tekstur satt fra teksturen nettleseren i GTKRadiant skjermen.
2
Velg " System /caulk " fra " System" ; . . set
3
Velg alle børstene i design som du ønsker å forsegle
4
Klikk på " System /caulk " for å bruke tekstur til både innsiden og utsiden av disse børstene .
5
Kontroller at alle flater som spillerne ikke vil se også caulk brukes på børstene . Dette unngår lekkasjer , sparkles , haller av speil og andre slike designfeil .
6
Bruk teksturer til alle ansikter etter bruk Caulk å bygge børstene .