Nettverk har blitt en av de grunnleggende funksjonene i datamaskiner , både koble til lokale nettverk og tilkobling til andre maskiner og servere over Internett . Klasser gir programmerere med koden for nettverksgrensesnitt slik at deres kode kan sende data over nettverk . Klasser
Klassene inneholder kode for programmerere å lage et objekt , en struktur av kode som kan ta i data , utføre funksjoner med den og returnere data til hovedprogrammet . Programmerere kan skrive sine egne klasser , men programmerere som gjør klasser som utfører nyttige oppgaver ofte gjør at koden tilgjengelig ( for kostnad eller gratis) for andre programmerere å bruke.
Grensesnitt
et grensesnitt er en fremgangsmåte for overføring av data mellom to enheter . Et eksempel er datamaskinens grafiske brukergrensesnitt. Du bruker denne til å fortelle datamaskinen hva du skal gjøre , og datamaskinen bruker den til å vise deg hva den gjør .
Nettverksgrensesnitt Klasser
Nettverk er et sett av komplekse operasjoner , som krever store mengder av koden. Nettverkskort klasser inneholder kode som tar seg av nettverk detaljer , eller lage et grensesnitt mellom programmet og nettverket . Programmerere bruke disse i sin kildekoden for å lage objekter som sender data programmet gir dem , og gir programmet som sendes til den.