Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Definisjon av vedvarende Ink
    Vedvarende blekk refererer til markup koden som brukes til å fange penn på multimodel systemer . En multimodel system er et system hvor man har flere måter å kommunisere med datamaskinen som gjennom tale , håndskrift , og audiovisuelle innspill . Fange signaturer på en signatur pad er et eksempel på når denne koden er nødvendig . Input Hensyn

    Du må programmere håndskriftsmarkering å tillate fangst av et bredt utvalg av pennetype innganger, inkludert størrelsen på en signatur , hvor mye trykk som brukes til å skrive en signatur , og vinkelen av inngangs- pennen på enheten som mottar signaturen. For en allsidig vedvarende håndskriftsmarkering program , vil du trenger koden din for å inkludere informasjon om enheten for innspill på flere enheter som for eksempel ulike fabrikater og modeller av signatur pads og signatur penner .
    Interaksjon med eksterne prosesser

    Inkludert tidsstempler , vil håndskriftsmarkering data lar deg integrere inn- data med andre tidsstemplede data, for eksempel kommentarer eller forklaringer på hvorfor innspill signatur er påkrevd . Starte programvarepakker , for eksempel en ordre oppføring pakke , ville ha tidsstemplede data om et kjøp som du kan integrere med fanget signatur.
    Utgang fra Vedvarende Ink Markup Kode

    utgang koding må ta med samtidig utdatavisning av bevegelsene til pennen på signaturen pad. Det vil også trenger å lagre det ferdige fanget signatur for utskrift senere hvis brukeren krever en kopi.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Slik konverterer binære tall 
    ·Slik fjerner en Sound Object i ActionScript 3 
    ·Slik installerer en Windows Mobile Emulator 
    ·Hvordan Beregn Kernel Smoothing Density 
    ·COBOL stil Regler 
    ·Hvordan lage en Rulleboks for Forms 
    ·API Kjennetegn 
    ·Hvordan øke en Vector i MATLAB 
    ·Den viktige rollen av Computer Science i hverdagen 
    ·Hvordan Bind en ComboBox til en tabell kolonne 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en tabell i PHP 
    ·Hvordan få alle glassene som brukes i en Java Prosjekt…
    ·Slik fjerner duplikater fra en ArrayList 
    ·Hjelp med sekvensiell filer i Java Programming 
    ·Hvordan begrense en variabel lengde på Javascript 
    ·Hvordan bruke data på en Flytskjema 
    ·Den første personen til å skrive programkode 
    ·Hvordan inkludere eksterne JS i JavaScript 
    ·Hvordan å analysere deler av HTML Bruke VB 
    ·Hvordan finne den Buffer Størrelse i DBDataReader Getb…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/