Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hvordan bygge Nettleser Spill
    Nettleser spill kan variere fra ekstremt forenklede tekst spill til svært komplekse java spill eller sosiale spill på Facebook. Building nettlesere - baserte spill kan være utrolig givende og utrolig utfordrende . Hvis du gjør en flott jobb , kan det også være svært lukrativt. Læringskurven for første gang spillet programmerer kan være bratt, men med sterk vilje og noen kreative visjon vil du være i stand til å lansere noe originalt inn i markedet. Instruksjoner
    Planlegging og designe spillet
    en

    Velg et unikt konsept for å basere spillet rundt. Dette konseptet er det som skiller spillet fra andre spill. Hvis spillet ligner på andre spill , sørg for at det er en unik vri på den. Unngå å lage spill som ligner på andre med mindre du kan gjøre det betydelig bedre enn noe annet.
    2

    Skisser brukergrensesnitt og brukeropplevelse på papir . Gjør det så enkelt og lett å forstå som mulig. Unngå langvarig how- to-play tutorials og kutte ut funksjoner med mindre det er absolutt nødvendig . Dette vil eliminere rot og redusere koding tid .
    3

    Velg språk og plattform. Noen alternativer inkluderer CGI /Perl , PHP eller Ruby on Rails for tekst spill, Java for interaktive spill og Facebook for sosiale spill .
    4

    Skriv ned de viktigste funksjonene du trenger for å starte . Planlegger å lansere så snart disse funksjonene er ferdig . En feil første gang utviklere ofte gjør er å legge til funksjoner etter at de begynte å utvikle . En ett måneders prosjekt raskt forvandler til et tre måneders prosjekt , deretter en 6 måneders prosjekt og etter den tid de lansere noen andre slår dem i kraft . Planlegg funksjonene før du begynner å utvikle og holde seg til det .
    Opprette spill
    5

    Kode spillet basert på designene du valgte. Hvis du kjører inn koding problemer , finne en av de mange utviklere huber online og be om hjelp .
    6

    Launch når spillet er spillbart . Ikke prøv og få det perfekt på første forsøk .
    7

    Lytt til tilbakemeldinger fra brukerne og iterere . Endre spillet og slipper en annen versjon , eller lansere en oppfølger spill. Spillserien har en tendens til å gjøre veldig bra hvis brukerne allerede likt det første spillet .
    8

    tjene penger på spillet. Vanlige måter å tjene penger fra spill inkluderer lisensiering det til spillet distribusjon nettsteder , registrerer deg for pay- per -bly -programmer eller å ha brukerne betaler for in-game valuta.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·COBOL Tutorial 
    ·Hvordan skrive en MATLAB funksjon 
    ·Størrelse og MaxLength Egenskaper til en tekstboks 
    ·Hva skjer når en Frittliggende Tråd Calls Exit Functi…
    ·Hvordan Substitute flere linjer i Apache 
    ·Slik hindrer du en Infinite Loop 
    ·Hva er Priority Queue 
    ·Slik formaterer et tekstfelt for å bare akseptere Numb…
    ·Hvordan lage og bruke en DataGrid 
    ·Hvordan lage Trusted Data Access Sider 
      Anbefalte artikler
    ·Video Studio Tutorial 
    ·Hvordan åpne en WMV -fil i VB 
    ·Hvordan Map en Servlet Innenfor en Servlet 
    ·Hvordan øke hastigheten på PHP Curl 
    ·Hva Er Perl Syntax for URL Encoding 
    ·Hvordan Roter Tekst av Degree i JavaScript 
    ·Hvordan sortere i Visual Basic 
    ·Hvordan finne ressursene for å lære Xcode for iPhone …
    ·Hvordan gjøre metoder i Java JDK 
    ·Hvorfor er det så mange Repetisjon Structures i Visual…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/