Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Computer Programmeringsspråk >> Content
    Hvordan å programmere en TI - 86
    TI- 86 grafisk kalkulator , som andre Texas Instruments produkter, inkluderer en grunnleggende programmering verktøy for brukere å lage sine egne programmer . Mens minnet og vise mulighetene i enheten begrenser kompleksiteten i programmene , er funksjonen svært nyttig for lagring av kompliserte formler og andre matematiske prosesser som ofte brukes , gjøre beregninger raskere og enklere. Programmer kan få tilgang til nesten alle funksjoner i enheten og er begrenset bare av kalkulatoren interne minne . Instruksjoner
    en

    Slå kalkulatoren på og trykk på " PGRM "-knappen for å åpne programmenyen. Trykk " F2 " for å redigere et nytt program, og skriv inn et navn ved hjelp av alfabetet skrives over tastene . Trykk på " Enter" når du er ferdig .
    2

    Input kode en linje av gangen . Når du kjører , vil programmet lese koden fra topp til bunn og utføre kommandoer i den rekkefølgen du har innspill dem . Velg kommandoer ved å trykke på funksjonstasten , bla gjennom listen med piltastene og gjøre et valg med "Enter "-tasten.
    3

    Trykk " F3 " for å få tilgang til Input /Output menyen . Denne menyen inneholder mange av de grunnleggende kommandoene for innhenting av informasjon og vise det på skjermen. Bruk "Spør "-kommandoen til å be brukeren om et innspill som vil lagre i den angitte variabelen , enten et brev verdi , graf oppbevaringsplass eller tabellcelle. Bruk " Disp " til å vise informasjon på skjermen . Andre vanlige kommandoer i denne delen omfatter " DispG ", som viser brukeren grafen skjermen , og " DispT ", som viser tabellen .
    4

    Trykk " F4 " for å åpne menyen Kontroller . Denne menyen inneholder alternativer for å bevege seg rundt i programmet og ta beslutninger i koden . Vanlige kommandoer inkludere " Hvis "-funksjonen , som kontrollerer en variabel status , og "Da "-kommandoen , som utfører en funksjon hvis " Hvis " variable er sant. Bruk " Label" -kommandoen til å gi en del av et program en betegnelse og "Goto "-kommandoen for å hoppe til en bestemt etikett . Bruk "Pause " for å stanse programmet til brukeren trykker "Enter" og "stopp "-kommandoen til å stoppe og gå tilbake til startskjermen.
    5

    Trykk " Exit" når du er ferdig å gå tilbake til startskjermen. Endringer lagres automatisk. For å kjøre programmet , trykk på " PGRM "-tasten og trykk deretter på "F1 ". Velg programmet fra listen for å starte den. Manuelt stoppe et program pågår, trykker du på "On "-tasten.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Utviklerverktøy for Apple Xcode 
    ·Forskjeller mellom Linker og rollover-knapper 
    ·Hvordan frigivingsverktøyet en hendelse Handler i jQue…
    ·Hvordan koden RSA 
    ·Hvordan Les SSIS Variabler i et Script 
    ·Hvordan initialisert Inngangsparametere i saksbehandlin…
    ·Hvordan lage en 2D Grid System i XNA 
    ·Slik konverterer et stykke inn en Byte 
    ·Hvordan beregne maksimal åpne pekere 
    ·Hvordan Økning DOS Variabelverdi 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan finne arealet av en sirkel ved å gjøre et fly…
    ·Hva er Java Architect Certification 
    ·Hvordan gjøre Strengsammenkobling i Python 
    ·Hvordan Få Remote File Size på PHP 
    ·Slik konverterer tekst i HTML til RichTextBox i Vb.NET 
    ·Hvordan kombinere bilder fra to Bitmaps i VB.Net 
    ·Hvordan lage en Pop Up i Visual Basic 
    ·VBA Å 
    ·Hvordan lage en Inline Element Med CSS 
    ·Slik starter en nettleser i Java 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/