Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Java Programming >> Content
    Hvordan lage en JavaScript-motor
    Java Specification Request ( JSR ) 223 korrigerer problemer angående ikke- standardisering av rutiner eller klassifiseringer av Java class filer med andre språk ved å definere en standard rammeverk og programmeringsgrensesnitt ( API ) som vil hjelpe utviklere i integrere Java-teknologi med andre skriptspråk . Denne metoden gir måter for utviklere å få tilgang til og kontrollere Java- teknologi - baserte objekter fra en scripting miljø , for å skape og utforme webinnhold med skriptspråk og å legge scripting miljøer innen Java -teknologi - baserte elementer. Instruksjoner
    en

    Lag en " ScriptEngineManager " objektet med motoren navn. Her er koden for det : en

    ScriptEngineManager mgr = new ScriptEngineManager ();

    ScriptEngine jsEngine = mgr.getEngineByName ( " JavaScript ");

    try {

    jsEngine.eval ( "print ('Hei , verden! ') ");

    } catch ( ScriptException ex ) {

    ex.printStackTrace ();
    < p > }

    Du kan også bruke API for å søke i listen over støttede scripting motorer , men husk at denne prosessen er litt mer komplisert enn å bruke motor - navnet metodikk.
    2

    Bruk følgende kode for å hente en ScriptEngine objekt fra manus - motor administrere. Denne metoden vil søke etter alle scripting motorer installert i din Java-plattformen :

    ScriptEngineManager mgr = new ScriptEngineManager ();

    List fabrikker = mgr.getEngineFactories ();

    Når et skript - motorfabrikk er identifisert, vil følgende informasjon om skriptspråk hentes : manuset - motor navn og versjon , språket tittel og versjon , aliaser for manuset motor og en ScriptEngine gjenstand for språket som brukes for skripting . Her er hvordan det ser ut : en

    ScriptEngineFactory Info

    Script Engine : Mozilla Rhino ( 1.6 utgivelsen 2 )

    Motor Alias ​​: JS

    Motor Alias ​​: neshorn

    Motor Alias ​​: JavaScript

    Motor Alias: javascript

    Motor Alias: ECMAScript

    Motor Alias: ECMAScript

    Språk: ECMAScript ( 1.6)
    3

    Kjør " ScriptEngine " objekt ved hjelp av " eval " metode for å undersøke om karakteren sekvensen i skriptet er i orden : en

    try {

    jsEngine.eval ( "print ('Hei , verden! ') ");

    } catch ( ScriptException ex ) {

    ex.printStackTrace ();
    < p> }
    p Hvis ingen feil vises , er JavaScript-motoren satt sammen riktig, og klar til bruk .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan gjøre Statiske Flyter i Java 
    ·Hvordan Les Int Java 
    ·Informasjon om Java Training Online 
    ·Hvordan beregne Exponents i Java 
    ·Hva er et oppdrag erklæringen i Java 
    ·Hvordan bruke New Line i applet-vinduet Program i Java 
    ·Viktigheten av Java Programming i feltet av datamaskine…
    ·Slik spiller en JSP-fil 
    ·Hvordan får jeg en Range av verdier fra Sortert liste …
    ·Hvordan få en utgang Stream fra en URL i Java 
      Anbefalte artikler
    ·Slik leser en XML- fil i FH Perl 
    ·Hvordan bruke Palette i NetBeans 
    ·Hvordan åpner jeg et skjema fra et annet skjema i Visu…
    ·Hvordan finne en karakter i en String i Visual Basic 
    ·Hvordan lære FORTRAN 
    ·Hvordan overføre MySQL database til Network Solutions 
    ·Hvordan lage en String Fra Query Resultater i PHP MySQL…
    ·How to Program Med Python i Ubuntu 
    ·Hvordan setter jeg inn et avsnitt i FBML Format 
    ·Hvordan legge til to matriser ved hjelp av pekere 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/