Hvis du bruker Direct3D , et program i Microsofts DirectX programmeringsgrensesnitt eller APIer for å lage videospill , kan du konvertere dine bilder til stereocopic tri vert bilder. Ved å konvertere spillet til stereo , gir du den en 3 -D effekt. Den oppfyller systemkravene for å konvertere spillet til stereo ved hjelp av Direct3D er Windows 8 Consumer Preview per april 2012. Du trenger
Direct3D
Vis mer Instruksjoner
Windows 8 Consumer Preview
en
Last ned C + + prøve å konvertere Direct3D til stereoskopisk 3D fra Microsofts nettsted for å datamaskinen og pakk den.
2
Åpne Direct3D .
3
Klikk på "File "-menyen . Under " Åpen ", velg "Project /løsning . "
4
Åpne katalogen der den utpakkede prøven du lastet ned er plassert.
5
Åpne katalog . Klikk på SLN -filen i katalogen.
6
Klikk "Bygg . " Klikk deretter på " Build Solution " for å begynne å bygge prøven slik at den konverterer bilder til stereoskopiske 3D- bilder.
7
Opprett en ny enhet i prøven. Kontroller at funksjonen er satt på alle de minimumskravene for stereo 3 -D -støtte - nivå 10,0 - . Eller det vil ikke fungere
8
Lag 3 - D swap kjedene slik at innholdet kan bli sett av både venstre og høyre øye .
9
Angi eventuelle projeksjon matriser i stereo å gjengi stereo innholdet.
10
Sett rendering staten og rørledning for venstre og høyre target - visninger .
11
Sett 2 - D-innhold så det er gjengivelse på 3 -D swap -kjeden .
12
Klikk på " Debug " , deretter "Start Debugging " for å begynne å kjøre prøven med en 3 -D stereo effekt på innholdet
.