Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringsspråk
  • Delphi Programming
  • Java Programming
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl Programming
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programming
  •  
    Datamaskin >> Programmering >> Visual Basics Programming >> Content
    Hvordan lage et spill trener i Visual Basic 2008
    En trener er et dataprogram som mottar spilldata og sender modifiserte svar til spillet server. Den kan brukes til å få en rekke fordeler som uendelig liv , uendelig med ammunisjon , alle våpen , synlige kart og one- hit dreper. Ved hjelp av en trener for spillet er generelt ansett som fusk. Noen verktøy som du bruker til å gi deg fordeler utover normal spilling regnes som en bedrager og spillere som bruker jukser ofte bli utestengt . Imidlertid bedrager er noen ganger nødvendig på grunn av den seighet av enkelte spill nivåer . Du trenger
    Visual Studio 2008
    Vis flere instruksjoner
    en

    Åpen Visual Studio 2008 . Du bruker dette programmet til å lage din nye trener .
    2

    Velg "Windows Form" i " Visual Studio installert maler "-vinduet og skriv inn et navn for din trener i " Navn"- boksen .
    3

    Gå til "Verktøy ", velg "Choose Toolbox elementer, " klikk " COM komponenter " og finne " Shockwave Flash Object . " Tick sin check- boksen og klikk " OK ".
    4

    Gå til "General " fanen på venstre side av hovedsiden Visual Studio-vinduet . Dra " Shockwave Flash Object " over plassen i " Form1 " boksen . Du kan endre navnet på det nye objektet fra " Properties "-boksen.
    5

    Klikk på " Properties ", gå til " base" og skriver inn nettadressen der spillet du vil lage en trener for er plassert. Du kan se webadressen i adressefeltet i nettleseren din , før du logger deg inn for å spille et spill. Når du logger deg inn, URL- endringer og en Flash-film vises på skjermen. Du i utgangspunktet samhandle med en Flash-objekt for å spille spillet .
    6

    Klikk på " Properties ", gå til " film" og skriver inn URL til Flash-objekt . Dette er nettadressen som vises i adressefeltet i nettleseren din etter at du har logget deg inn og begynne å spille spillet. Det vil vanligvis ha en . " Swf " forlengelse . Du oppretter en trener for et spill som ikke skjul sin kilde Flash-objekt , slik at ingen hacking er involvert . Hvis du ikke finner " . Swf " i nettadressen , søker du etter Flash-objekt i midlertidige Internett- filer.
    7

    Legg til knapper og skrive kode for å endre parametere og verdier som sendes av din trener . Hvert spill bruker ulike parametere og verdier , så du må bruke en SWF Decompiler å finne dem. I tillegg har hvert spill en annen arkitektur , slik at koden er forskjellig. Men selv om du trenger litt erfaring med programmering , skriver koden er enkel .
    8

    Debug og kompilere den nye trener i Visual Studio 2008 og kjøre den når du trenger hjelp med spillet ditt .


    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan bruke DTPicker kontroll i Visual Basic 
    ·Slik finner du ut en flerdimensjonal array Ubound i Vis…
    ·Hvordan få tilgang til Windows Security Settings Gjenn…
    ·Hva er en matrise i Visual Basic 
    ·Hvordan bygge et datasett fra VB kode 
    ·Hvordan skille en String i VBA 
    ·Hvordan Roter i HTML 
    ·Slik konverterer tid Strings i Vb.Net 
    ·Hvordan lage et skript tekstfil du redigerer registret …
    ·Slik får du tilgang til Update Query Gjennom VB 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan å kompilere C kilde Med Visual C 
    ·Hvordan skrive Binary Fil en Sample kode i C 
    ·Syntax Error : Bad Array Declarator 
    ·Hvordan finne den fullstendige banen navnet på en fil …
    ·Hvordan Tillat Personsøker i DataGrid 
    ·Hvordan legge til VBScript til Excel 
    ·PHP Funksjoner for MySQL til HTML 
    ·Hvordan konvertere en streng til en fil i Java 
    ·Hva er multippel arv i Java 
    ·Hvordan å partisjonere og format i DOS 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/