Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Rigging funksjoner for Autodesk 3D Studio Max 9
    Autodesks 3D Studio Max 9 er en avansert 3D- modellering og animasjon program utviklet for å lette animasjon prosessen gjennom sine primære rigging funksjoner . Når du har koblet modellen til riggen , kan du flytte modellen jevnt ganske enkelt ved å flytte riggen som ønsket. Med riktig anvendelse av rigging moduser som følger med 3D Studio Max 9 , kan du kontrollere bevegelsen av en modell presist, med hver rigget seksjon flytte naturlig langs en leddet plassering . Rigging Systems

    Rigging en modell er som å plassere et skjelett under modellens hud , eller som leire over en ledning blenderåpning. Med modellen festet til riggen , hver gang du flytter en rigget delen , beveger modell huden over riggen også. Huden over leddene i riggene deformeres og reformer i henhold til alvorlighetsgraden av riggen , som opptrer mye som huden ville over et bein . Bevegelsen av modellen kan være begrenset av riggens ledd , som det ville gjort med en ekte skjelett. Bevegelse poeng kun skje ved leddet områder , holde modellens bevegelse konsekvent gjennom hele animasjonen.
    Biped Rigging

    biped rigging bruker en to - legged skjelett som grunnlag for modellen bevegelse . Hvis du vil angi rigging , plasserer du skjelettet innenfor modellen og deretter koble modellen deler til bein av skjelettet . Etter kobling , flytter du bein som en faktisk skjelettet ville flytte . En av de største fordelene med biped rigging er det store antallet av skript tilgjengelig for søknad til riggen for å kontrollere ofte animerte bevegelser som å gå eller hoppe . Med bruk av skript , kan du spare tid , siden du ikke trenger å modellere vanlige bevegelser manuelt frame -by -frame .
    Rigging med Bones

    rigging med bein krever de samme grunnleggende rigging prosess som rigging med en biped , bortsett fra hvert bein må opprettes og plasseres individuelt i modellen . Bones er nyttige for alle modeller som har kompliserte leddene, men er ikke en biped i struktur . Lengden av benene er variable for bruk sammen med modeller av alle størrelser . Som du ville med biped , må du knytte deler av modellen til bein for å kontrollere at modellen delen med riggen .
    Animasjon hjelp rigget modeller

    Når du har modellen rigget , er animasjon sterkt forenklet . Snarere enn å flytte hver del av modellen trenger du bare å flytte bein . Å flytte en arm , i stedet for å håndtere bevegelse for hver modellerte finger , håndledd og underarm individuelt på hver animasjon ramme , flytter du bare underarmen bein ved skjøten. Resten av armen vil følge underarmen bevegelse så lenge bein i den nedre armen seksjonene er rigget til slutten av underarmen bein som du har flyttet . Du kan animere med rigging i en frame-by -frame prosess . Eller du kan bruke nøkkelbilder til å tildele riggens posisjon i startelleveren ramme og slutter ramme , slik at 3D Studio Max for å utføre bevegelsen mellom de to rammene for deg .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan lage 2D Stick animasjon 
    ·Hvordan Design en Wedding Photo Slideshow i After Effec…
    ·Hvor å Utsikt PowerPoint Animasjon triks 
    ·Hvordan Tegn en Lightbulb i Flash 
    ·Hvordan lære Autodesk Maya 8 stiftelsen 
    ·Slik spiller en Flash Movie Inne i en Flash Movie 
    ·Hvordan lage et filmklipp klikkbare i ActionScript 2.0 
    ·Poser 7 Animasjon Tutorial 
    ·Hvordan lage en bedre bil Cartoon 
    ·Hvordan lage en mindre Eraser i Flash 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en Instrumental Song Bruke Adobe Auditions…
    ·Hvordan Lås bestemte celler i Excel 2007 
    ·Mest Verktøy for Windows XP 
    ·Slik hindrer du en avast ! Bubble Fra Spinning 
    ·Hvordan lage en Rainbow i Photoshop 
    ·Slik konverterer WMV -filer til MPEG2 -filer Med Freewa…
    ·Hvordan få QuickTime Movie informasjon 
    ·Hvordan lage Hevet i Citation Med Word 
    ·Slik bruker du en liste boksen for å endre dataene som…
    ·Hvordan finne den Produkt Kode Tast inn en datamaskin 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/