The Time - Remapping verktøy i Adobe After Effects lar deg justere rammen posisjon, fart og deler av en video som spiller . Dette kan brukes til å sløyfe animerte elementer som bilder , sprettende baller eller andre gjenstander . Det er flere måter å angi looping ved å bruke uttrykk i After Effects . Time- Remapping Set Up
Klikk på laget du vil bruke looping effekt . Klikk på " Layer " og velg " Precompose . " Dette åpner lag i en ny sammensetning , slik at du bare har dette laget å jobbe med. Gi navn til laget og trykk " OK . " Klikk på " Layer "-menyen igjen og velg "Aktiver Time- remapping . " En ny sub - meny vises med to automatiske viktige rammer legges til den første og siste bildet av prosjektet .
Expressions Sett opp
Klikk på den siste nøkkelen rammen av laget å starte uttrykk redigering. Uttrykk er begreper og tall som After Effects gjenkjenner når lage animasjoner . Hold " ALT " og klikk igjen for å laste inn uttrykkene redigering for nøkkelen rammen. Den grunnleggende looping uttrykk er " loop0ut " med en null i stedet for bokstaven " O. " Type ( "syklus " , 0 ) etter den opprinnelige teksten å fortelle programvaren å sløyfe fra det første bildet til det siste bildet . Spill av videoen for å se hvordan det ser ut.
Animasjon Options
stedet for å bruke uttrykket "syklus ", kan du bruke forskjellige typer sløyfer til et prosjekt. Erstatt " syklus" med "ping pong " for å opprette en frem og tilbake looping animasjon. Bruk "offset " for å animere looping over skjermen . Bruk " Fortsett" for å sløyfe animasjonen av skjermen og forsvinner .
Endelige innstillinger
Når looping er satt , kan du legge sammensetningen til den opprinnelige prosjekt . Klikk på hovedsiden sammensetning fanen for prosjektet. Dra og slipp sammensetningen du opprettet i " Lag" -vinduet . Nå kan du manipulere og forandre lag uten å justere de opprinnelige eiendommene som ble brukt på den. For eksempel , hvis du har en looping alligator munn som åpner og stenger , kan du flytte hele alligator kropp over skjermen uten å måtte justere de viktigste ramme posisjoner av looping munnen hver gang.