Adobe After Effects er et grafisk prosessering verktøy som lar brukerne lage visuelt imponerende videoer og animasjoner . Brukere kan lage sløyfe effekter å gjenta bevegelser , og gir tegn fortsetter bevegelse og animasjon. Dette er nyttig hvis du ønsker et tegn eller grafikk til kontinuerlig utføre en handling , som å gå eller løpe . Slik oppretter du en tur syklus i After Effects du trenger for å lage viktige rammer og plassere dem på en loop. Instruksjoner
en
Load After Effects og åpne " loop_project " alternativet . Åpne " intro "-kategorien og du vil se keyframe lag samt loop- uttrykk .
2
Define, med skyve barer, hvor sløyfe syklus vil begynne og slutte. Det er nyttig å gjøre omløpssystem slutten og begynner på samme tidspunkt for å sikre modellen overganger riktig.
3
Importer din modell i After Effects . Dissekere modell i deler , torso , armer, øvre og nedre ben og føtter trenger alle å være i forskjellige seksjoner og lag.
4
Påfør foreldre relasjoner til hver kroppsdel til sin anker posisjon. Så føttene skal parented til leggene , til leggene de øvre beina, øvre ben til overkropp og armer til overkroppen . Ta av kroppsdeler tilbake til plassene sine .
5
Flytt kroppsdeler maksimal avstand fra sin hvilestilling og gjøre dette til den første nøkkelen rammen.
6
Plasser den første keyframe ved startpunktet i syklusen din .
7
Flytt til midten mest keyframe og reversere verdiene fra den første keyframe , slik at modellen er nøyaktig motsatt .
8
Fyll i midten nøkkelbilder , flytte hver kroppsdel i overgangsreglene etapper , for å gjøre gåbevegelsen flyt jevnere.
9
Påfør " loop_out ( " syklus " , 0 )" ; uttrykket til hver keyframe kroppsdel. Lagre arbeidet, og deretter spille av loopen syklus. Modellen bør kontinuerlig syklus gjennom starten og slutten av loopen , slik at det går .