I tillegg til spillingen , er Crysis grafikkmotor høyt ansett av spilljournalister . Lage dine egne Crysis animasjoner er en måte å oppleve verden av Crysis fra øynene til en utvikler og resultatene av dine egne kreasjoner er tilfredsstillende og oppfylle på grunn av svært teknisk prosedyre involvert i å lage dem . Du trenger:
3DS Max
Mods -mappen
Bin32 mappe
Verktøy /Maxscript mappe
Vis flere instruksjoner
en
Åpne karakter. max fil i " \\ Mods \\ Eksempler \\ Eksempel Eiendeler \\ Objects \\ Tegn \\ human_male "-mappen .
2
Velg kategorien Display i kommando -panelet og velg mesh. Klikk på " Skjul valgte " etterfulgt av " skjul etter navn. " Lukk den andre linjen med tittelen " Bip01 Pelvis Phys . " Select " Bip 01 " og klikk " Vis. " Klikk " OK " når du blir bedt om Hvis du vil vise objekt lag.
3
Velg "Kategori" og slå av " Geometri og hjelpere . "
4
Klikk på " Motion "-fanen i kommandoen panel og velg begge føttene ved å holde kontrollen for å velge flere mål . Høyreklikk i synsfeltet . Velg "Set Plantet Key " og klikk på "Time Configuration " for å sette rammen utgjør en sluttid på 20 .
5
Plukk Bip01 Bekken og utvide Key Info seksjonen ved å velge Set Key -knappen. Velg " Body Vertical " fra "Track Selection . " Etter animasjon, skifte velge flerfarget nøkkelen framen og dra den til å ramme 20 . Klikk på tidslinjen og ta tak i rullefeltet for å ramme 10 .
6
Bruk Z - aksen for å angi en ny nøkkel ved å velge Set Key -knappen. Velg Verktøy i kommandoen panel . Se animasjonen ved å bruke Spill av animasjon knappen eller dra rullefeltet .