FPS Creator er et spill - design studio som lar brukerne lage sine egne FPS - stil spill . Mens det kommer med en rekke standard masker for skapninger, våpen og gjenstander , støtter det også bruk av tilpassede masker opprettet i 3D redigering programmer . Instruksjoner
en
Åpne Windows Utforsker, og naviger til Entity Bank mappen . Som standard er denne mappen ligger på C :/Program Files /spillskaperne /FPS Creator /Files /EntityBank .
2
Opprett en ny mappe i Entity Bank. Gi mappen et navn du kan huske og gjenkjenne .
3
Eksporter mesh fra 3D modellering programvare som en " . X "-filen . Lagre filene til mappen du nettopp opprettet .
4
Klikk på " Entities "-kategorien i FPS Creator navigasjonsskjermen . Klikk på " Legg til ny enhet. "
5
Velg mappen du nettopp laget fra hurtigmenyen . Klikk på . X -filen du eksporterte fra din 3D- modellering programvare. Din nye mesh skal nå vises på objektet editor vinduet .