Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan Sett på en tekstur i LightWave
    Textures bidra til å gjøre datamaskinen animerte tegninger ser realistisk . De tre viktigste variablene som påvirker en tekstur utseende er modell , tekstur kart og render kvalitet. Bruk av tekstur til en modell i Lightwave er lett , men som alle design arbeid, gjør det godt er vanskelig og tar praksis . Instruksjoner
    en

    Åpen LightWave sin Layout delen og legg den modellen du ønsker å jobbe på . Selv om det er mulig å gjøre teksturering i Modeler , gir Layout delen du noen ekstra muligheter , som for eksempel test - rendering av modellen som du går.
    2

    Åpne Surface Editor panel . Velg en base farge å bruke for din modell eller trykk på " T" -knappen for å legge til et bilde som en overflate .
    3

    Still " Lysstyrken " og " diffuse" prosenter. Lysstyrken er hvor mye et objekt gløder, mens den diffuse delen styrer hvor mye lys det gjenspeiler.
    4

    Legg til " specularity " " Glans " og " Reflection " verdier . Specularity kontroller hvordan fokusert og sterkt lys på overflaten , glans kontroller hvordan specularity er diffust og refleksjon kontroller hvor mye andre objekter gjenspeile av overflaten .
    5

    Legg til " Transparency " og " gjennomskinnelighet " verdier . Åpenhet påvirker hvordan usynlig et objekt er, og gjennomskinnelighet påvirker hvor mye lys et objekt gjør gjennom det uten å bli gjennomsiktig.
    6

    Lag din " Bump " tekstur. Dette bruker en tekstur naturlige endringer i farge eller verdier for å lage humper , for eksempel en murstein mønster , som tillater en tekstur å vises tredimensjonalt .
    7

    Sjekk " Smoothing " boksen hvis du vil at teksturen skal vises glatt og avrundet, og "Double sided " hvis du vil at teksturen skal vises på begge sider av modellen overflaten .
    8

    Lagre arbeidet ditt.


    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Tutorial for å lage en Flash CS3 Slideshow 
    ·Hvordan lage en Web Photo Gallery Med Flash CS3 
    ·2D animasjon med Flash CS3 Tutorial 
    ·Hvordan lage en Swatch Pattern i Flash 
    ·Hvordan åpne en SWF Fil 
    ·Hvordan lage en GIF Banner bruke Flash 
    ·Hvordan endre en FLA Fra AS2 til AS3 
    ·Lightwave Animasjon Tutorials 
    ·Slik kopierer en animert Avatar 
    ·Flash 8 tutorial på hvordan å lage Blinged Out Shinin…
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan Rip CDer med Windows Media Player 
    ·Hvordan bli kvitt utropstegn i iTunes 
    ·Hvordan lage etiketter fra Excel regneark 
    ·Hvordan beregne tid og overtid i Excel 
    ·Slik gjenoppretter en DOS Backup i Windows XP 
    ·Hva er filendelsen BF 
    ·Hvordan Cut jeg ut en person fra et bilde og sette inn …
    ·Hvordan forbedre Skype bildekvalitet 
    ·Hvordan lage en Brush I Photoshop CS3 
    ·Hvordan legge til Lyder til Pivot Stick Uten Movie Make…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/