Pivot Stickfigure Animator kan du farge linjer i stick figur animasjon prosjekter , men søknaden ikke tillater deg å skyggelegge eller legge fyllfargene til objekter . Du kan importere fargede bakgrunner , men du trenger hjelp utenfra til å skyggelegge forgrunnsobjekter . Med hjelp av noen Windows native applikasjoner , kan du skyggelegge enkeltbilder fra prosjektet og pakke dem i en videofil . Instruksjoner
en
start Pivot . Velg "Åpne " under Pivot "Fil " overskriften for å laste prosjektet .
2
Tilbake til "File " overskriften , og velg deretter " Lagre animasjon . " Velg " Bitmap ( * . Bmp ) " fra " Lagre Animation " explorer vinduet "Lagre som type "-menyen boksen .
3
Velg en mappe der du vil lagre prosjektets rammer fra filutforskeren vinduet mappestrukturen , og klikk deretter på "Lagre".
4
Åpne mappen som inneholder de eksporterte rammer. Høyreklikk på prosjektets første rammen. Marker " Åpne med " overskriften i kontekstmenyen som dukker opp, og klikk deretter på "Paint " alternativet .
5
Klikk på Paint "Fyll med farge "-verktøyet, og deretter velge en farge fra programmets fargepalett . Høyreklikk på den delen av rammen der du ønsker å bruke den valgte fargen . Å fylle et annet område med farge , velger du bare en annen farge fra paletten og klikk på ønsket område av rammen.
6
Klikk på den blå "Paint "-knappen , og velg deretter " Lagre" alternativ fra Paint menyen . Tilbake til Paint -menyen , og velg deretter " Åpne" for å laste prosjektets neste ramme .
7
Launch Windows Live Movie Maker etter at du skygge alle dine rammer. Dra og slipp de fargede rammer inn Movie Maker rett vindu . Hvis du trenger å sortere rekkefølgen av rammene , bare dra og slippe dem inn i riktig rekkefølge i Movie Maker.
8
Klikk på prosjektets første bildet , og klikk deretter på Movie Maker er " Edit" overskriften. Skriv rammens varighet i " Varighet "-feltet (du kan bruke desimaler for verdier under ett sekund) . Klikk på hver av de foregående rammer, og angi varigheten for hver enkelt.
9
Klikk på den blå " Movie Maker "-knappen . Uthev Movie Maker -menyen er " Save Movie " overskriften , og klikk deretter på " Standard Definition" alternativet. Velg hvor du vil lagre gjengitt prosjektet , ved hjelp av filutforskeren vinduet som vises, og klikk på "Lagre".