Pivot Stickfigure Animator kommer forhåndslastet med flere grunnleggende objekter, som kan brukes som rekvisitter eller tegn i animasjonen prosjekter. Programmets Stick Figure Builder verktøyet lar deg bygge egendefinerte objekter for bruk i dine prosjekter. Men hvis du ønsker å bruke mer avanserte objekter i stick figur animasjoner og du ikke ønsker å bygge dem fra scratch , kan du laste tredjeparts objekter i Pivot bibliotek. Instruksjoner
en
Velg "Computer " fra "Start "-menyen på datamaskinen. Dobbeltklikk på stasjonen som inneholder installasjonen av Pivot , når PC-menyen vises .
2
Åpne " Program Files "-mappen på harddisken , og deretter åpne " Pivot Stickfigure Animator "-mappen innsiden. Åpne " Stick Tall "-mappen .
3
Last ned en kopi av en tredjepart pinne figur pack. Dobbeltklikk på zip- pakken for å åpne den. Dra og slipp objekter inni av pinnen figuren pakke inn i " Stick Figure" -mappen.
4
start Pivot Stick Figure Animator . Velg " Load Figur Type" alternativet programmets "Fil "-menyen . Den " Stick Tall "-mappen åpnes i en Pivot -fil explorer vinduet. Klikk på ønsket objekt.
5
Klikk på Explorer vinduet "Åpne " for å laste opp det valgte objektet i programmet .