Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan Link Mesh til en Skeleton i XSI
    XSI er en animasjon program som brukes til å skape miljøer eller tegn for å illustrere en historie. For å få et tegn eller objekt til livet , må du først feste polygonet mesh modellen ved å opprette et skjelett , og deretter kombinere det med polygon mesh i en prosess kalt " rigging ". Nettet blir en konvolutt som deformeres i henhold til skjelett ledd, deres bevegelser og vektene malt på mesh . Rigging objektet gjør det mulig å gi mange forskjellige positurer til objektet uten å endre polygon mesh selv. Instruksjoner
    en

    bygge eller importere et polygon modell av tegnet eller objektet du ønsker å animere .
    2

    Trykk F2 for å bytte til " Animate " verktøylinjen . Lag en 2D skjelett kjeden å passe objektet , tar hensyn til hvor du ønsker leddene å bøye.
    3

    Velg " konvolutt ", etterfulgt av "Set konvolutt . " Velg leddene i skjelettet du ønsker å binde seg til mesh , og deretter høyreklikke hvor som helst til slutt.
    4

    Velg det ferdige konvolutt mesh , så øyet ikonet på toppen av XSI visning porter. Trykk på " Weight Maps " for å vise vektfordeling av hver skjelett joint .
    5

    Paint vektene på mesh tildelt hver av skjelettet leddene ved å klikke på pensel på nedre venstre hjørne av skjermen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Shockwave Flash Alternativer 
    ·Hvordan lage bilder Smaller for avatarer 
    ·Hvordan lage Smooth -Looking Cartoon Animasjon 
    ·Hva er Key Framing 
    ·Slik kopierer Adobe Flash Pictures Med Print Screen 
    ·Hvordan spare en dynamisk Cloth i Poser 7 
    ·Hvordan Les Tegneserier på datamaskinen 
    ·Sette inn en animert GIF i en Powerpoint-presentasjon 
    ·Page Flip Animasjon Tutorial 
    ·Hvordan åpne en AVI i Animation Shop 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan laste ned Adobe Picture Editing 
    ·Data Protection & Recovery for Microsoft Office SharePo…
    ·Hva er filendelsen LZC 
    ·Hvordan brenne en RMVB fil til DVD 
    ·Hvordan pakke ut filer og programmer gratis 
    ·Excel regneark Budget Eksempel 
    ·Slik installerer du Microsoft Office Basic Edition 2007…
    ·Hvordan å bryte opp en ZIP -fil 
    ·Hvordan endre hudfarge i Photoshop 
    ·Informasjon om Tekstbehandling 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/