Anime Studio er en fullt funksjonell aktivitetsprogram. Du kan lage dine egne figurer , animere dem , legge til lyd og spesialeffekter, og publisere det ferdige produktet . Anime Studio kommer med en nybegynner -modus for å hjelpe første gang animatører , men har også avanserte verktøy for de mer erfarne . Anime Studio koster fra $ 129 til $ 199 per desember 2010 og omfatter en tretti dagers pengene tilbake-garanti . Det er en tretti dagers gratis prøveversjon som lar deg vurdere om programvaren er riktig for deg før du kjøper den. Instruksjoner
en
Åpne Anime Studio -programmet ved å klikke på ikonet. Velg " File" -knappen, og klikk på " New".
2
Klikk på " File" og "Innstillinger" for å velge din bredde, høyde og bildefrekvens. Skriv inn " 1000" i høyde og bredde , slik at programmet er satt til det høyeste antall piksler tilgjengelig. Dette vil justeres automatisk til høyest mulig innstilling. Bildefrekvensen er satt basert på videokameraet . Klikk "OK " for å lagre innstillingene og fortsette å utvikle din animasjon.
3
Venstre -klikk på " Layer "-knappen og velg deretter bilde for å sette de delene av karakter. Beveg alle lagene bort fra hverandre og velger en "Bone " lag for å bygge benstrukturen til figuren. Dette vil gi karakter til å flytte.
4
Dra de andre lagene på beinet laget ved bare å klikke og skyve dem til bestemt lag . Plasser forsiktig lagene i den rekkefølgen som er nødvendig. Hvis du oppretter øyne , plasserer elevene på et høyere lag enn øynene .
5
Lag bein ved å klikke på "Bone "-knappen helt til venstre side av programmet . Velg " Add bein " og plassere beina der du ønsker dem i tegningen . Den røde bein styrer alle bein laget etter en bestemt bein . Klikk på " Bone Window" og velg " Bone "-knappen for å gjøre beinet den primære kontrolleren .
6
Klikk på " manipulere Bone " -knappen for å se bevegelsen at den bestemte bein vil gjøre . Juster styrken på bein ved å velge " Bone Strength" -knappen og deretter justere hver bein ved å klikke på bein og flytte til venstre eller høyre .
7
animere dine bevegelser ved å velge " Zero " punkt på tidslinjen og skyv til sluttpunktet på tidslinjen . Velg den endelige bevegelsen plasseringen av objektet , og trykk deretter på "Space bar " for å se bevegelsen .
8
Eksporter animasjonen etter at du har gjort alle endringene du vil ha ved å klikke på " File" og "Export animasjon. " Velg " Ekstra glatte bilder" og deretter " OK"-knappen . Lagre prosjektet som en " Animasjon pluss "-filen .