Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan lage din egen film ut av stickmen
    Beginning animerte videoer er morsomt og lett å lære . Den Stickman er et populært første animasjon prosjekt på grunn av sin enkelhet i form og lette å flytte enkelte kroppsdeler. Pivot er et populært gratis program som følger med Stickman pre - tegnet på skjermen og klar for deg å manipulere. Mange slike animasjon programmer , for eksempel Blender og Maya , finnes som kan også gjøre disse grunnleggende animasjonstrinn også. Du trenger
    Computer
    animasjon programvare
    Vis flere instruksjoner
    en

    Skriv skriptet . Før du kan begynne å bevege Stickman rundt på skjermen du trenger å skrive ned det grunnleggende om historien din . Siden det er ingen ord i en Stickmsn film denne prosessen bør bare ta et par setninger som beskriver handlingen for filmen. Hvis du har planer om å lage en mer kompleks eller lengre film manuset vil være mer lenger

    En prøve Stickmen script : .

    Stickman en beveger seg over skjermen mens han løper inn stickman2 . De to Stickmen kamp og Stickman 2 går bort Stickman en . Når Stickman 2 er halvveis over skjermen Stickman en reiser seg og løper etter ham , banker Stickman en Stickman 2 på bakken. Scene avsluttes med Stickman en hoppe opp og ned med hendene i været .
    2

    Planlegg store trekk. Hver av de store trekkene i filmen må settes i skriptet. Ved hjelp av dette skriptet plan ut hvor mange store trekk figurene dine skal gjøre. Dette er som å bryte filmen inn i kapitler . Fordelingen av store trekk vil gjøre filmen gjør prosessen gå lettere

    Et eksempel nedbryting av store trekk : . .

    Stickman en walking til høyre

    Stickman 1 og 2 kamper.

    Stickman 2 gå over Stickman en .

    Stickman 2 går til venstre.

    Stickman en kjører mot Stickman to .

    Stickman 1 banke Stickman 2 til bakken .

    Stickman en hoppe opp og ned med hendene i været .
    3

    start bevegelser sakte . For hver av de store trekk vil du ha mellom 20 og 100 mindre trekk. Jo mindre din individuelle flytter klarere dine Stickmen vil synes å bevege seg på skjermen. Det er der du skriver de store trekk kan hjelpe , er å ta en pause for å se filmen etter hvert store trekk ferdig vil hjelpe deg å se om du flytter Stickmen for fort eller for sakte for hva du forventer at filmen skal se ut. Ta deg god tid på dette trinnet for å lage den beste Stickman filmen.
    4

    Fullfør hvert store trekk. Mens du arbeider gjennom alle de store trekkene du kan bestemme seg for å legge til eller ta bort deler av den planlagte ut filmen , er at ok . Hvis du er ferdig med alle de store trekkene og fremdeles føler at du har mer av en historie å fortelle, bare legge mer til manus og store flytte sammenbrudd ark .
    5

    Watch ferdig film. Etter å ha fullført alle de store trekkene og ser på din Stickman filmen kan du finne deler som må redigeres eller endres. I Pivot system , så vel som de fleste andre enkle Stickman programmer denne prosessen innebærer å se på hver av lysbildene og finne de du ønsker å endre. Som du ser filmen skrive ned tidsangivelsen av scenen som du ønsker å jobbe på, vil dette hjelpe deg å finne de riktige lysbilder når du begynner å redigere .
    6

    Gjør endringer som nevnt . Når du er i redigeringsmodus igjen du kan endre noen av lysbildene , legge til nye lysbilder eller ta bort lysbilder som du ikke vil ha lenger . Noen andre morsomme ting som du kan gjøre i redigeringsmodus blant annet legge musikk, endre farger og legge til flere Stickmen .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Slik fjerner gamle Flash-spillere 
    ·Hvordan jevn kurve Lines på Flash 
    ·Hvordan lage en link for en Flash Movie 
    ·Hvordan lage animert Hair i 3D modellering 
    ·Poser 6 Tutorial 
    ·Hvordan lage Samurai Armor i ZBrush 
    ·Hvordan gjøre det Cloud Effect i Corel Draw 
    ·Hvordan lage et rullefelt i Flash 
    ·Hvordan lage en Free Animated Banner 
    ·Hvordan oppdatere Pivot 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan konvertere en PDF- fil til redigerbar tekst 
    ·Hvordan lagre filer Når Regne om Systemgjenoppretting 
    ·Hvordan bli kvitt Adware Popups 
    ·Hvordan skrive ut PDF- filer med PostScript 
    ·Hvordan gjøre et Word Count i PowerPoint 2010 
    ·Forskjellen mellom en tabell og liste i Excel 
    ·Hvordan installerer jeg Gratis AVG 7.5 på en 2003 serv…
    ·The Best Spyware og Malware Detection & fjerning 
    ·Hvordan annenhver rad i Microsoft Access 
    ·Hvordan lage en CAD ​​DWF Fil 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/