Flash maler gir en utmerket metode for å publisere en multimedia nettside eller portefølje uten å lære den vanskelige programmeringsspråk forbundet med Flash. Et mangfold av nettsteder finnes for å kjøpe en Flash mal , sørg for å forske brukeranmeldelser av nettstedene og deres maler før du kjøper . Selv om den vanskelige programmering er tatt hånd om av skaperen av en mal , er en grunnleggende kunnskap om Flash er nødvendig for å gjøre endringer til området , og Adobe gir en utmerket tutorial på sin hjemmeside for å forklare det grunnleggende i programmet . Flash er et profesjonelt nivå multimedia program og noen kjennskap er nødvendig for å fullføre denne oppgaven . Du trenger
Flash mal-filer
Flash Professional
Vis flere instruksjoner
en
laste ned Flash- malen filer fra kilden din . De fleste maler er kjøpt på en nettside , for eksempel Flashmint.com eller Flashmo.com . Hundrevis av slike steder finnes, og noen undersøkelser er nødvendig for å finne en mal som passer dine behov . Å redigere malen , må du filer med disse utvidelsene : . FLA , SWF, JS og HTML
2
Åpne Flash FLA -fil , med FLA forlengelse, ved hjelp av Flash Professional. Det web maler vil da dukke opp på scenen for å redigere .
3
Bruk Selection Tool og plassere markøren på riktig lag av tidslinjen du vil redigere. Plasser spillehodet på riktig Nøkkelbildekontroll inneholder innholdet du ønsker å redigere ( spillehodet beveger seg langs tidslinjen til de ulike nøkkelbilder ) . Når Nøkkelbildekontroll er valgt ved hjelp av Selection Tool og spillehodet , vil innholdet fra at Nøkkelbildekontroll vise på scenen .
4
Begynn å redigere innholdet på scenen . For eksempel vil endre teksten på hjemmesiden , kan du bruke Text Tool og klikk på teksten element du ønsker å endre . Når du har valgt en tekst element , vil tekstboksen vises på scenen og Text Properties vinduet vises nedenfor , slik at du kan endre teksten skrifter , farger og størrelse .
5
Legg ekstra grafikk , bilder og filmer, også kalt eiendeler , ved å importere dem til i biblioteket ditt og iverksetter dem på scenen . Gå til "File ", " Import ", " Importer til bibliotek " og velg de riktige filene fra datamaskinen ved hjelp av dialogboksen . Følg ledeteksten vinduer for å importere individuelle filer, som vil variere basert på den type fil importeres . Sjekk din bibliotek for å være sikker på at elementene importert riktig. Bruk mapper i biblioteket for å organisere eiendelene hvis du bruker flere grafikk, bilder og filmer .
6
Bruk Selection Tool for å dra en eiendel på scenen fra biblioteket . Ordne eiendelen på riktig sted , og sørg for at du fortsatt arbeider på riktig lag .
7
Lagre filen når redigeringen er fullført. Gå til " File", "Lagre som " og gi filen et nytt navn og lagre filen i en annen mappe enn den opprinnelige . I tilfelle du trenger å starte fra scratch, vil den opprinnelige malen ikke inneholder endringene.
8
Publiser siste endringer fra harddisken før opplasting til Internett . Endringene vises ikke med mindre de har blitt publisert for en forhåndsvisning . Gå til " File", "Publiser Preview ", "Standard" og Flash vil trekke opp offline nettleservinduet for å teste endringer . Flash vil også lage din SWF , HTML og JavaScript-filer som er nødvendige for publisering til web.
9
Malen er klar for Internett. Hvis problemer oppstår under forhåndsvisning , må du huske å sjekke Compiler feil vinduet og Flash vil beskrive hvor feilene oppstod i prosjektet .