Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Hvordan beregne hastighet basert på Tire Size
    Dagens dataanimasjoner noen ganger vise dekk trillet nedover gatene og sirkler fartsovertredelse over skjermen . Som disse sirkulære objekter beveger seg over skjermen de roter og gå videre. Men for å lage animerte dekk rotere og gå videre realistisk , må de følge reglene for fysikk. I fysikk det er en direkte sammenheng mellom turtallet på en sirkulær gjenstand , som en gummi, og den hastighet den beveger seg forover som det ruller på bakken. Jo raskere et dekk spinner, jo raskere dekk vil bevege seg fremover . Instruksjoner
    en

    Sett rotasjonshastigheten for din animerte dekk . Rotasjonshastigheten er hvor fort dekk spins . To eller tre omdreininger per sekund er en god del for en animasjon . Skriv nummeret ned . Du vil trenge den til å beregne den tilsvarende hastighet fremover av dekket.
    2

    Hent diameteren på dekket. Velg den animerte dekk grafisk på skjermen , og velg grafikk eiendom menyen . Grafikken eiendom meny med et aktivitetsprogram inneholder dimensjonene av objektene du plasserer på skjermen.
    3

    Beregn kjørehastigheten . Først dele diameter på dekk grafikken ved to. Multipliser dette resultatet med omdreininger per sekund som du angir. Deretter multiplisere dette resultatet med 6.28 . Tallet som oppnås, vil være alltid hastigheten av dekket.

    For eksempel, hvis diameter var 2 inches , og dekkets rotasjons- hastighet ble satt til 4 omdreininger per sekund , vil du først dele diameter, 2 , med 2, for å få en .

    Neste du vil multiplisere dette resultatet , en ved 6.28 å skaffe 6.28 .

    slutt multiplisere dette resultatet med 6.28 . Siden fire ganger 6,28 er 25.12 , vil kjørehastigheten være 25,12 inches per sekund .
    P Dette betyr at en animert dekk med en to -tommers diameter , spinning med en hastighet på fire ganger per sekund , ville flytte over din PC-skjermen i mindre enn et sekund. Og det er fordi de fleste PC- skjermer er mindre enn 14 inches bred.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Maya Artisan Tutorial 
    ·Loop funksjoner i Flash AS3 
    ·Hvordan lage en Free Animated Banner 
    ·Action Script Guider i Macromedia Flash 
    ·Hvordan lage tittel Animasjoner 
    ·Hvordan fikse Flimring i Maya 
    ·Maya Nybegynnerveiledninger 
    ·Hvordan lage prototyper i Flash CS3 
    ·LightWave 7 vs 3D Studio MAX 
    ·Hvordan lage en Dinosaur på Lightwave 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan legge til en animert Hjerte til et bilde 
    ·Hvordan bruke Quickbooks Timer 
    ·Hvordan laste opp Powerpoint til et nettsted 
    ·Hvordan åpne MS Word 
    ·Slik konverterer Drupal til Joomla 
    ·Hvordan Avinstaller et G- Recorder for Skype 
    ·Hvordan Endre en mal 
    ·Hvordan endre passordet for Thunderbird 3.1 
    ·Hvordan kan jeg åpne en WPD dokument i Word 
    ·Hvordan forberede en pivottabell 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/