Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> animasjon programvare >> Content
    Maya Face Tutorial
    Når modellering i Autodesk Maya , er tiden dyrebar . For å spare tid , kunstnere modell fra bare halvparten av en skapning eller tegn til nesten alle detaljer er roughed i. Sett opp

    Scan i en front og side tegning av ansiktet du har tenkt å modellere . Du vil at bildekvaliteten skal være liten nok til å ikke bremse Maya ned, men også stor nok til å få de detaljene du trenger å modellere godt . 400 piksler er bred et godt sted å starte, men du må kanskje jobbe med bildet i Photoshop for å oppnå de resultatene du ønsker . Du kan importere bildene dine inn i de tilsvarende fly ved å velge "Vis" > "Image Plane "> "Importer bilde . " Velg deretter det skannede bildet , og foreta justeringer i kanalen boksen for å justere sin plassering.

    Eye

    Vær sikker på at menyen er satt i polygoner , deretter Create - Polygon Primitives - Sphere i front view ruten . Velg innganger i kanalen boksen , og juster Subdivision Axis og Subdivision Høyde til 8 , er dette en fin lav oppløsning utgangspunkt. Sett verdien av X for å rotere 90 , deretter velge forside modus , og slette den bakre halvdel av kulen , samt de fremre to seksjoner. Som etterlater deg med en åtte - sided sirkel, to polygoner bredt
    Mouth

    Duplicate øyet ved å trykke Ctrl - D; . Objektet vil kopiere direkte på toppen av din eksisterende objekt . Flytt duplisert sfære formen på plass ved munningen , og velg deretter Face Mode og velg halvparten av munnen for å slette det .
    Nose

    En enkel plan kan lages å danne neseryggen gjennom Create - Polygon Primitives -Plane . Flyet må justeres for å matche din tegning ved hjelp av rotering , skalering og flytte verktøy. Sett detaljer med Edit Mesh - Sett Edge Loop Tool, og forme den enkle neseryggen
    Kombiner

    Du har nå en rudimentær maske som til slutt vil være detaljert . seg å være et ansikt . Begge Ekstrudering kantene og skape polygoner må utnyttes for å fullføre ansiktet . De tre stykker av masken vår må kombineres for å feste dem . Mesh - Kombiner vil informere Maya at objektene skal bli sett på som en, men det vil ikke koble dem . Kombiner må da brukes mange ganger , og fulgte opp med en topp- flette . Velg alle hjørnene i den kombinerte polygonal objekter, og deretter Rediger Mesh - . Merge
    Extrude

    Begynn å koble polygoner i spenn som tydelig passer hjørnene . Hvis du trenger å legge til detaljer for å bygge bro over en tilkobling, bruker du Sett Edge Loop Tool , eller legge til dine egne detalj med Split Polygon Tool. I Edge -modus velger du en kant , deretter Rediger Mesh - Extrude ( Pass på å trekke ekstrudering med flyttingen verktøyet hver gang du bruker denne funksjonen til å forhindre skjult kanter som vil føre til at modellen for å miste integritet når sculpting eller flytting )
    .
    Lag Polygon

    Noen hull er vanskelig å lukke pga kameravinkelen eller bredden på plass for å koble de to polygonal figurer . Du kan tegne din egen polygon med Mesh - Lag Polygon Tool. Verktøyet må trekkes med klokken eller mot klokken ; overlappende vil føre til uønskede misdannelser i den ferdige polygon form. Du kan tegne dette polygonet å matche spesifikke vertex punkter ved å trykke på "V" -tasten mens du bygge bro over gapet mellom toppene på de eksisterende figurer .
    Etterbehandling

    mens 3D- modellen har nådd den ønskede poly teller, blir det duplisert over og kombinert . Detaljer er ferdig og justeres for å gjøre modellen føler seg mindre plast og symmetrisk .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan brenne en Ares Ultra spilleliste Fil 
    ·Hvordan stabilisere en video i After Effects 
    ·Maya 3D Tekst Tutorial 
    ·Hvordan lage din egen ferie animasjon 
    ·Fordelene av Web Animasjon 
    ·3D -animasjon programvare for Kids 
    ·Hvordan identifisere SWFs FPS i AS3 
    ·Sette inn en bakgrunn i Toon Boom 
    ·Hvordan lage en Flash Movie Invisible Med Action Script…
    ·Hvordan endre Stage Color i Adobe Flash CS4 
      Anbefalte artikler
    ·Slik spiller R00 filer 
    ·Hva er Audible leder 
    ·Hvordan AutoFill i en Access- tabell 
    ·Hvordan kan jeg se MP4 videoer på min PC 
    ·Hvordan legge til en Drop Down kalenderen i Excel 2007 
    ·Hvordan legge filer i en zip mappe 
    ·Hvordan bruke Cubase Redaksjon 
    ·Tech Hjelp : Hvordan bruke NetMeeting 
    ·Hvordan bruke Microsoft SQL Server Report 
    ·PowerPoint-presentasjon Tips & Teknikker 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/