Arkitekter , ingeniører og andre designere bruker 3DS Max Design til å lage dynamiske datamaskin gjengivelser, animasjoner og gjennomgang . De innebygde modifikatorer av programmet gir mulighet for spesielle manipulasjoner av et enkelt objekt , for eksempel en kube eller sfære . Dette gjør at designere kan bruke programmet til å lage spesielle elementer eller objekter mye enklere enn hvis de forsøkte det samme elementet i et annet program . Av denne grunn , bygget Autodesk visse kompatibilitet i 3DS Max Design og andre programmer . Du trenger
Revit Architecture 2009 ( eller nyere )
3DS Max Design
3DS Max fil
Vis flere instruksjoner
en
Eksporter ønsket 3DS Max fil ( MAX ) som enten en DWG , DXF eller ADSK fil . Revit tillater ikke for MAX-filer som skal importeres direkte . Du må konvertere filen til en filtype som er tillatt ved å eksportere filen.
2
Lagre filen i målmappen for den eksporterte filen . Du har to alternativer for å navngi den eksporterte filen : Hold samme navn som den originale 3DS Max fil eller angi et nytt navn i dialogboksen
3
Importer den eksporterte MAX filen som en . DWG , DXF eller ADSK fil til Revit ved å gå til "Insert "-fanen og velge enten "Link CAD " eller "Insert CAD " alternativet . Du må endre filtypen i " Import /Link CAD " dialogboksen til riktig filtypen du vil importere .
4
Sjekk den importerte filen eller objektet for nøyaktighet. Hvis filen ikke importere riktig, kan du prøve å importere det igjen.