| Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok
  • WhatsApp
  • WordPress
  • Chrome
  • Discord
  • Amazon
  •  
    Datamaskin >> Software >> Engineering programvare >> Content
    Hva er et smidig miljø?
    Agile Environment refererer til en dynamisk og fleksibel tilnærming som legger vekt på rask respons, tilpasningsevne og kontinuerlig læring i programvareutvikling. Den prioriterer samarbeid, teamarbeid og iterative prosesser, slik at team kan utvikle og levere høykvalitets programvareprodukter raskt. Noen nøkkelaspekter ved et smidig miljø inkluderer:

    1. Liten iterativ fremgang:

    I stedet for å jobbe med omfattende tradisjonelle utviklingssykluser, jobber smidige team med korte iterasjoner eller «sprints». Sprint varer vanligvis fra én til tre uker, og hver sprint er fokusert på å levere spesifikke trinn med funksjonell programvare.

    2. Samarbeidende og tverrfunksjonelle team:

    Agile team består av fagfolk med ulike ferdigheter og ansvarsområder, noe som fremmer tverrfunksjonelt samarbeid. Utviklere, testere, designere, produkteiere og interessenter deltar aktivt i møter og diskusjoner for å sikre en felles forståelse av krav og prioriteringer.

    3. Kontinuerlige tilbakemeldingssløyfer:

    Regelmessig og løpende tilbakemelding er viktig. Teamene tar inn input fra kunder og interessenter tidlig og ofte gjennom hele utviklingsprosessen. Agile miljøer oppmuntrer til raske justeringer og forbedringer basert på denne tilbakemeldingen.

    4. Prioritering og tilpasningsevne:

    En av kjerneprinsippene i Agile er å prioritere oppgaver og funksjoner basert på deres verdi og effekt. Med smidighet kan team enkelt tilpasse seg endrede krav, skiftende prioriteringer og nye teknologier.

    5. Åpenhet og åpen kommunikasjon:

    Åpenhet er viktig. Teammedlemmer deler fremgang, utfordringer og planer åpent. Daglige stand-up møter, der teammedlemmer oppdaterer hverandre om sine oppgaver og fremgang, er en vanlig praksis.

    6. Rask og tilpasningsdyktig utvikling:

    Smidige team bruker inkrementelle og iterative utviklingsmetoder, slik at de kan teste, integrere og levere fungerende programvareøkninger ofte.

    7. Testdrevet utvikling:

    Agile team bruker ofte testdrevet utvikling (TDD) der automatiserte tester skrives før selve koden implementeres. Denne tilnærmingen sikrer funksjonell pålitelighet og kvalitet gjennom hele utviklingsprosessen.

    8. Parprogrammering:

    Parprogrammering er en vanlig teknikk der to programmerere samarbeider om en enkelt utviklingsoppgave. Denne praksisen fremmer kunnskapsdeling, kodekvalitet og problemløsning.

    9. Kontinuerlig forbedring:

    Smidige metoder omfatter en kultur for kontinuerlig forbedring. Teamene reflekterer regelmessig over prosessene sine og identifiserer områder for forbedring. Retrospektive møter holdes ofte for å vurdere hva som gikk bra og hva som kan forbedres i tidligere iterasjoner.

    10. Kundeinvolvering:

    I et smidig miljø er kunder og interessenter aktivt involvert i utviklingsprosessen. De gir tilbakemelding, gir innspill til krav og prioriterer kommende oppgaver og funksjoner.

    I hovedsak fremmer et smidig miljø en kultur som verdsetter tilpasningsevne, kommunikasjon og inkrementell fremgang, slik at programvareutviklingsteam kan levere høykvalitets programvare som oppfyller kundenes behov.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hva er CONFIG.SYS og AUTOEXEC.BAT? 
    ·Hvordan registrere AutoCAD LT 2000 
    ·Hva er aarh i ventilfinish? 
    ·Hva er Autodesk Moldflow Communicator 
    ·Ladder Logic Tutorial 
    ·Hvordan sette Standard Tekst Verdier i Autodesk Invento…
    ·Hvordan bruke fot og tommer i LISP programmer 
    ·Hvordan endre området størrelsen på grafikk i SolidW…
    ·Autocad Civil 3D Trening 
    ·Hva er to forskjellige arkitekturer i programvareutvikl…
      Anbefalte artikler
    ·Hva indikerer gjentatte pundtegn i en regnearkcelle? 
    ·Hvordan lage en Wave Med Tekst i CS5 
    ·Slik bruker Skype Chat Room Connector 
    ·Hva trenger jeg for å spille en AVI -fil 
    ·Hvordan lage DJ Flyers 
    ·Slik spiller en Stream i XNA 
    ·Hvordan åpne en docx -fil med Microsoft Word 2000 
    ·Slik fjerner Skype Taskbar 
    ·Hvordan bruke Cinergy på Windows 7 
    ·Slik gjenoppretter du Windows Media Player 11 License 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/