| Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok
  • WhatsApp
  • WordPress
  • Chrome
  • Discord
  • Amazon
  •  
    Datamaskin >> Software >> Engineering programvare >> Content
    Hva diskuterer disiplinen for programvareteknikk?
    Software Engineering er en disiplin som diskuterer den systematiske tilnærmingen til å designe, utvikle og vedlikeholde programvaresystemer . Det omfatter et bredt spekter av emner, inkludert:

    1. Programvareutviklingsprosess:

    * Krav Engineering: Innsamling, analyse og dokumentere brukerbehov.

    * programvaredesign: Å lage tegninger for programvarens arkitektur, komponenter og interaksjoner.

    * Programvareutvikling: Skrive kode basert på designspesifikasjonene.

    * Programvaretesting: Evaluering av programvarens funksjonalitet, ytelse og sikkerhet.

    * Programvaredistribusjon: Slipp programvaren til brukere.

    * vedlikehold av programvare: Oppdatering og fikse programvaren etter distribusjon.

    2. Prinsipper for programvaredesign:

    * Modularitet: Å dele ned programvare i mindre, håndterbare enheter.

    * Abstraksjon: Skjuler komplekse detaljer bak enkle grensesnitt.

    * innkapsling: Beskytte data og metoder i et objekt.

    * Arv: Lage nye objekter basert på eksisterende.

    * polymorfisme: Bruke det samme grensesnittet for forskjellige objekter.

    3. Programmeringsspråk og paradigmer:

    * Forstå forskjellige programmeringsspråk som Java, Python, C ++, etc.

    * Velge det mest passende språket for et gitt prosjekt.

    * Bruke forskjellige programmeringsparadigmer som objektorientert programmering, funksjonell programmering, etc.

    4. Programvareingeniørverktøy og teknologier:

    * Bruke utviklingsmiljøer, versjonskontrollsystemer, bygge verktøy og andre programvareutviklingsverktøy.

    * Å holde seg oppdatert med de nyeste teknologiene og trender.

    5. Programvarekvalitet og pålitelighet:

    * Designe og utvikle programvare som er pålitelig, effektiv og sikker.

    * Implementering av kvalitetssikringstiltak for å sikre programvare av høy kvalitet.

    6. Software Project Management:

    * Planlegging og administrasjon av programvareprosjekter ved bruk av forskjellige metoder som Agile, Foss, etc.

    * Sporing av fremgang, håndtering av risikoer og kommuniserer effektivt med interessenter.

    7. Programvare Etikk og profesjonalitet:

    * Overholdelse av etiske prinsipper og profesjonelle standarder innen programvareutvikling.

    * Forstå den sosiale og miljømessige virkningen av programvare.

    8. Fremvoksende trender og teknologier:

    * Å holde seg oppdatert på nye teknologier som kunstig intelligens, cloud computing og blockchain.

    * Utforske applikasjonene deres innen programvareteknikk.

    I hovedsak handler programvareteknikk om å lage programvaresystemer av høy kvalitet effektivt og effektivt. Det innebærer en blanding av tekniske ferdigheter, problemløsningsevner og kommunikasjonsevner for å sikre at programvare oppfyller brukerens behov og gir verdi.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Sette inn i en liste i Matlab 
    ·Hva er applock? 
    ·Hva er formålet med LogMeIn-programvaren? 
    ·Hvordan Les 3D CAD-tegninger 
    ·Definisjon av 2D og 3D Tekstur 
    ·Hva er CAD Software 
    ·Hvordan Juster Dimension tekst i AutoCAD 2007 
    ·Hvordan bli dyktigere på Solid Works 
    ·Hvordan slette det jeg nettopp plottet i Matlab 
    ·Slik importerer en Bitmap til en Mathcad Header 
      Anbefalte artikler
    ·En Opplæring for LabVIEW seriell kommunikasjon 
    ·Slik kopierer og se filmer på datamaskinen 
    ·Hvordan Slå av datamaskinen til en Wii 
    ·Slik importerer e-postadresser fra Excel til Outlook 
    ·Slik oppgraderer Fra Reason 3.1.8 til 4.0.7 
    ·Hvordan laste opp en revisor -kopien i QuickBooks 
    ·Enkleste måte å rippe DVD-er til Media Center 
    ·Hvordan du endrer til Active D Drive 
    ·Hvordan Juster Font til Høyre 
    ·Videoredigering programvare for studenter 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/