Lag digitale mennesker i den frie bildemanipulering program GIMP ved å tegne rektangler og kvadrater som proporsjoner og relative posisjoner er nær de av mennesker. Selv om disse grunnleggende former ikke samsvarer med tilsvarende kroppsdeler av et menneske akkurat, når du monterer dem, vil du tydelig se en menneskelig skikkelse . Du kan deretter bruke dette tallet for å hjelpe med proporsjonene når tegning andre kroppsdeler. Du kan også forvandle dine digitale folk til malerier ved å fylle figurene representerer kroppsdeler med farge. Instruksjoner
en
Klikk på " Verktøy " -ikonet formet som et rektangel for å kjøre det rektangulære markeringsverktøyet . Dra på teltduken til å tegne en firkantet utvalg region omtrent en sjettedel høyden av lerret, seilduk nær sin topp . Denne formen representerer brystkassen.
2
Tegn en firkant samme størrelse som brystkassen torget, like under torget. Den nye plassen representerer midsection og bekken .
3
Klikk på " Verktøy " -ikonet formet som en ellipse å kjøre elliptiske markeringsverktøyet . Dra musen for å lage en oval over plassen slik at oval topp er en firkantet lengde over torget . Gjør det ovale høyde ca 1,5 ganger bredden. Denne formen representerer hodet.
4
Tegn en oval litt til venstre for brystkassen , med samme høyde som brystkassen . Gjør det ovale bredde om lag en fjerdedel sin høyde . Denne formen representerer øvre venstre arm .
5
Tegn en oval strekker seg ned fra øvre arm oval til nedre kant av bekkenet torget. Gjør denne ovale største bredde den samme som av den øvre arm oval. Denne form danner det nedre venstre arm .
6
Tegn en oval samme bredde som armen ovaler , som strekker seg fra bunnen av den nedre arm ovalen til omtrent halve høyden av brystkassen kvadrat. Dette trinnet oppretter venstre hånd.
7
Bruk instruksjonene fra de tre foregående trinnene for å trekke høyre arm og hånd.
8
Drag herskeren over lerretet ned inntil avstanden mellom linjal og bunnen av bekkenet er lik avstanden mellom bunnen av bekkenet til toppen av hodet. Disse retningslinjene angir hvor føttene går.
9
Tegn en oval som strekker seg fra bunnen av bekken på venstre halvdel , til halvveis ned til føttene retningslinje. Dette er den venstre lår .
10
Tegn en oval fra bunnen av låret oval til litt over føttene retningslinje. Dette danner leggen . Tegn en oval som strekker seg fra leggen sin bunn til retningslinje for å skildre den venstre foten , og bruk deretter instruksjonene fra forrige trinn, og dette trinnet for å skape den rette ben og fot .