" Unreal Tournament 2004 " er et første- person shooter spill som er lett for uavhengige utviklere å utvikle modifikasjoner og utvidelser for . For eksempel , hvis du har opprettet forskjellige overflatestrukturer for våpen , figurer eller miljøer i et 3D-modellering program (for eksempel Maya , Caligari eller 3ds Max) , kan du importere disse teksturer inn " Unreal Tournament 2004 " og bruke dem i et spill du spiller. Instruksjoner
en
Launch " Unreal Tournament 2004 " fra Start -menyen eller en snarvei på skrivebordet .
2
Klikk " Options" når spillet er åpen .
3
Klikk "Advanced ".
4
Klikk på " Importer Custom Textures . "
5
Velg tekstur filer fra datamaskinen din som du vil importere , og klikk "OK". UT2004 godtar alle industristandard tekstur filtyper så lenge de er under 100MB
6
Sjekk boksene ved siden av . standard teksturer som du ønsker å erstatte med nye teksturer , og klikk "OK".
7
Start spillet og endringene brukes
< . br >