Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> PC Games >> Content
    Oblivion Construction Set Hus Mod Tutorial
    The Elder Scrolls Construction Set leveres med PC- versjonen av Oblivion tillater brukere å tilpasse nesten alle element i spillet , inkludert våpen , steder, NPCer , oppdrag og fiender . Opprette et hus mod gir et godt springbrett til mer komplekse modifikasjoner og gir også din i spillet karakter et sted å oppbevare eiendeler. Huset kan bruke et helt nytt sted bygget opp fra grunnen av eller kopiere eksisterende strukturer som allerede er inkludert i spillet . Instruksjoner
    en

    Åpne Elder Scrolls Construction Set og klikk på "File "-menyen . Velg "Data" fra listen. Dobbeltklikk på " oblivion.esm " for å sjekke filen og klikk " OK . " Dette forteller systemet du vil bruke standard Oblivion verden som grunnlag for redigering.
    2

    Vent til datafilene å laste og klikk på "Lagre "-knappen . Gi det nye huset mod et navn og lagre den til standard " glemsel /data "-mappen på harddisken . Spare mod ofte mens du arbeider på den for å unngå å miste data .
    3

    Bla gjennom cellen visningsvinduet for å finne en utvendig plassering for huset ditt . Utvendig seksjoner, eller celler , er referert med et rutenett nummer. Dobbeltklikk på en å undersøke den i render vinduet. Velg et tomrom eller en eksisterende struktur for å gjenbruke .
    4

    Bygg utsiden av huset . Dra objekter fra " Objekter /Statikk /Architecture" delen av objektet vindu inn i render vinduet og dra dem rundt for å bygge en struktur . De fleste ytre struktur byggesteiner bruke " EXT " betegnelse . Hvis du heller vil kopiere en eksisterende struktur , åpne sin celle visning i render vinduet. Klikk og dra for å velge hele strukturen , og trykk " Ctrl + C " for å kopiere den. Returnere mod celle og trykk " Ctrl + V " for å lime struktur på et nytt sted . Slett eventuelle dører .
    5

    Opprett en ny interiør celle til bruk som innsiden av huset . Å kopiere oppsettet til en eksisterende interiør celle , høyreklikk på den i cellen visningen vinduet og velg " Duplicate Cell . " Ett klikk på den nye cellen to ganger for å endre navnet . Hvis du heller vil lage et nytt interiør fra bunnen av, kopiere en eksisterende interiør celle , markerer du innholdet og trykk " Delete".
    6

    Fjern eventuelle eksisterende NPCer , dører og containere i interiøret. Siden disse er like objekter, kan deres tilstedeværelse føre til konflikter mens du spiller . Dra elementer fra render vinduet for å endre eller opprette et interiør . Mange interiør byggesteiner bruke " INT " betegnelse .
    7

    Plasser en dør fra " WorldObjects /Door " delen av objektet vindu inn i render vinduet og juster den strukturen inngang. Dobbeltklikk på døren , og klikk " Teleport "-kategorien .
    8

    Plasser en hake i " Teleport " boksen . I " Cell " drop -down boks , velger du samme utvendig celle huset ditt bruker . I " Reference " drop -down boks , velger du navnet på døren objektet du bare plassert . Klikk på " Vis Teleport Marker Button " for å laste døren destinasjon celle i render vinduet.
    9

    Plasser Teleport markør ved siden av husets exit, vender utover. Dette forteller spillet hvor du skal plassere spilleren når de kommer ut døren. Gjenta døren trinnene for ytterdør , velge den indre celle som sin teleport destinasjon og plassere markøren ved siden av inngangen vendt innover . Bruk disse trinnene for å opprette flere innganger og utganger for konstruksjoner med flere dører .
    10

    Lagre mod og avslutte byggesettet . Begynn Oblivion og klikk på " Datafiler " på oppstartsskjermen. Velg den nye mod -filen og klikk " OK " for å inkludere det i spillet .

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan Pin Minecraft til oppgavelinjen 
    ·Devil May Cry Systemkrav 
    ·Spill som forbedrer din Typing 
    ·Hvordan Bind Keys i Condition Zero ( CZ) 
    ·Hvordan få gratis kart Packs for CoD : WaW 
    ·Hvordan Enter Flying Mode i Google Maps 
    ·Puppy Wedding Games 
    ·Hvordan lage et spill i RPG Maker XP 
    ·Ideell spesifikasjoner for LOTRO 
    ·Hvordan laste ned ting i The Sims 2 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage en Search Database 
    ·Hvordan lage en Phoenix i GIMP 
    ·Hvordan Design en Power Point presentasjon Slide 
    ·Hvordan skrive ut Terms fra vokabularet i Drupal 
    ·Hvordan endre ikonene i kategorien Hjem i Office 2007 
    ·Hvordan importerer jeg musikk til iTunes uten duplikate…
    ·Hvordan brenner jeg en CD fra Kodak Easyshare Album 
    ·Hvordan spore kontrakter med QuickBooks 
    ·Hvordan lage en DVD som spiller på en DVD-spiller og h…
    ·Hva er filendelsen Z01 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/