Datamaskin
  | Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  •  
    Datamaskin >> Software >> PC Games >> Content
    Hvordan er Computer Games Utviklet
    ? Dataspill har blitt en multi -milliard dollar industrien over hele verden . Som teknologien i datamaskiner og data lagring ble mer avanserte, ble dataspill stadig mer komplekse og ga spillerne flere alternativer og spillet verdi . I dag, mange spill har manus og skuespillere akkurat som et TV-program eller en spillefilm , og det moderne spillet blander historien , figurene , action , og spillet kontroll for å skape et fullverdig interaktiv og engasjerende opplevelse. Utvikling spill tar mye av mennesker med ulike talenter . Writers

    Med mindre et spill er basert på en sport franchise eller konkurranse , (for eksempel fotball eller NASCAR , ) det må være en historie som beveger spillet fremover og får spillere involvert. Dataspill har en involvert pre - produksjon prosess som starter med forfattere å sette sammen en historie at spillet vil følge, og historien inneholder konkrete ideer for nivåer og hvordan spillet og historien vil blande sammen . Noen ganger er disse historiene er skapt av spillutviklere , eller de kan være basert på for andre egenskaper, for eksempel filmer eller grafiske romaner .
    Storyboarding

    Når den grunnleggende historien har vært opprettet, vil grafiske designere utforme storyboards på lignende måte på hvordan styremedlemmer planlegge sine filmopptak . Et storyboard er et bilde som er enten trukket eller datamaskin designet som representerer et skudd i spillet. Det er veldig likt et panel i en tegneserie . Dette bidrar til å veilede spilldesignere og får alle på samme side om hvordan spillet skal se ut og hva programmerere trenger å fokusere på å gjøre spillet til en realitet . Tegn , våpen og andre store spillelementer er også trukket slik at de kan programmeres inn i spillet .

    Program bevegelse

    spill designere kan bruke storyboards og figurmodeller å programmere en grunnleggende oversikt over spillet , slik at de kan begynne å legge inn animasjoner av hvordan personene beveger seg og hvordan objekter i spillet samhandle med hverandre . Noen ganger er dette gjort i datasystemet og noen ganger designere vil bruke "motion capture ", som er når menneskelige artister er koblet til en datamaskin med ulike sensorer som registrerer dem gjør bevegelser som kan etterlignet inn i spillet .


    skuespillere
    p Hvis et spill er historien intensiv , er skuespillere ofte benyttes for å bringe tegn til liv . Noen ganger figurmodeller vil være basert off av skuespillerne som portretterer dem , og ved andre anledninger , skuespillerne bare gi stemmene . Dette gir spillet en følelse av autentisitet og øker produksjonen verdi for spillet spiller. Kjendiser vil ofte bli involvert i spillet voice -over prosessen , spesielt hvis spillet er basert off av en film som de er stjernegalleri i.
    The Game Engine

    spillmotoren er datakode som setter alt sammen og lar spillet til å spille . Tegnet modellene , stemmer , miljøer og spillet er alle slått sammen av spillmotoren å skape en interaktiv opplevelse som skal vises sømløs når det er gjort godt . Spillmotorer er ofte resirkulert i andre spill fra samme utvikler, hvor en grunnleggende kontroll ordningen og fysikkmotor er brukt på en ny historie med noen oppgraderinger og nye karakterer . Sports spill er vanlige eksempler på dette, hvor den samme motoren er brukt i mange år med noen små tilføyelser og vaktliste endringer med hver nye årets utgivelse.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan Slett Meez 
    ·Hvordan Explode TNT i Minecraft 
    ·Hvordan deaktivere oppstarten av videoer i Age of Empir…
    ·Hvordan mod din profil for XBox Live 
    ·Hvordan laste ned The Simpsons PC spill 
    ·Hvordan få Starcraft 2 Alpha Version 
    ·Hvordan kan jeg kjøre gamle PC-spill 
    ·Bedrager for Hus i The Sims 2 : Double Deluxe 
    ·Slik konverterer Offline Diablo 2 Tegn 
    ·Hvordan sjekke FPS i Crysis Warhead 
      Anbefalte artikler
    ·Slik deaktiverer Hyperkobling Advarsler i Office 2007 
    ·Slik Flip et bilde i Photoshop 
    ·Hvordan konfigurere Avast 
    ·RPF filer i After Effects 
    ·Hvordan bruke datamaskinen som et Sound Recorder 
    ·Hvordan Tegn en Banner Bla i Photoshop 
    ·Hvordan lære Microsoft Excel makroer 
    ·Hvordan vise PDF- filer på nettet 
    ·Hvordan er Indian Valuta som del av valuta Symboler i E…
    ·Hva er Desktop File Extension 
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/