| Hjem | Hardware | Nettverk | Programmering | Software | Feilsøking | Systems | 
Software  
  • Adobe Illustrator
  • animasjon programvare
  • Antivirus programvare
  • Audio programvare
  • Sikkerhetskopiere data
  • brenne CDer
  • brenne DVDer
  • Datakomprimeringsprotokoll
  • database programvare
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • pedagogisk programvare
  • Engineering programvare
  • Arkiv Forlengelsen Typer
  • Financial Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • Graphics Software
  • Hjem Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Åpen Kildekode
  • Andre dataprogrammer
  • PC Games
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • presentasjon programvare
  • produktivitet programvare
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Programvare betaversjoner
  • programvare konsulenter
  • Software Development Selskaper
  • Software Licensing
  • regneark
  • Skatt forberedelse programvare
  • Utility programvare
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandlingsprogrammet
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • TikTok
  • WhatsApp
  • WordPress
  • Chrome
  • Discord
  • Amazon
  •  
    Datamaskin >> Software >> PC Games >> Content
    Hvilke programmer bruker spillprodusenter?
    Det er mange programmer som brukes av spillprodusenter, og det spesifikke valget avhenger av typen spill, utviklerens opplevelse og deres preferanser. Her er en oversikt over vanlige kategorier:

    spillmotorer:

    * enhet: Kraftig og populært, og tilbyr et enormt økosystem av eiendeler, opplæringsprogrammer og samfunnsstøtte. Brukes til 2D- og 3D -spill på tvers av plattformer.

    * Unreal Engine: Kjent for sin avanserte grafikk og verktøy, mye brukt til AAA og filmatiske opplevelser.

    * Godot Engine: Gratis og åpen kildekode, og få trekkraft for sitt brukervennlige grensesnitt og funksjoner.

    * Gamemaker Studio 2: Nybegynnervennlig med et dra-og-slipp-system, egnet for 2D-spill.

    * konstruksjon 3: No-kode visuell programmering, ideell for raske prototyping og nettbaserte spill.

    * phaser: JavaScript-baserte rammer for å lage HTML5-spill, godt egnet for nettutvikling.

    * Löve 2d: Open source LUA-basert motor for 2D-spill, kjent for sin ytelse og brukervennlighet.

    Programmeringsspråk:

    * C ++: Kraftig og mye brukt, ideell for ytelseskritiske spill.

    * c#: Brukes i enhet, og tilbyr en god balanse av makt og brukervennlighet.

    * java: Brukes til spill på Android -plattformer.

    * python: Allsidige og nybegynnervennlige, egnet for pedagogiske eller eksperimentelle prosjekter.

    * lua: Lett og rask, brukt i spillmotorer som Löve 2D og Roblox.

    * JavaScript: Brukes til nettbaserte spill og rammer som Phaser.

    Andre verktøy:

    * Asset Creation Software:

    * blender: Gratis og åpen kildekode 3D-modellering og animasjonsprogramvare.

    * maya: Kraftig 3D -modellering og animasjonsprogramvare som brukes i profesjonelle studioer.

    * zbrush: Brukes til å skulpturere modeller med høy oppløsning.

    * Photoshop: Mye brukt til 2D -kunst, teksturer og UI -design.

    * gimp: Gratis og åpen kildekode-alternativ til Photoshop.

    * lyd- og musikkprogramvare:

    * FL Studio: Populær digital lydarbeidsstasjon for musikkproduksjon.

    * Ableton Live: Mye brukt til musikkproduksjon og liveopptreden.

    * Audacity: Gratis og åpen kildekode-redaktør og opptaker.

    * versjonskontrollsystemer:

    * git: Populær for å administrere kode og samarbeide om prosjekter.

    * Feilsporing og prosjektstyringsverktøy:

    * jira: Populær for feilsporing, prosjektplanlegging og teamsamarbeid.

    * Trello: Brukes til prosjektorganisasjon og oppgavestyring.

    Velge de riktige verktøyene:

    De beste verktøyene for deg vil avhenge av dine spesifikke behov og mål. Tenk på faktorer som:

    * spilltype: 2D eller 3D, plattform, sjanger.

    * opplevelsesnivå: Nybegynner, mellomliggende eller avansert.

    * Budsjett: Gratis eller betalt programvare.

    * plattform: PC, mobil, nett, konsoller.

    * Teamstørrelse: Soloutvikler eller et større team.

    Det er også gunstig å eksperimentere med forskjellige verktøy og finne det som fungerer best for arbeidsflyten din. Mange spillmotorer og programvare tilbyr gratis forsøk eller gratis versjoner for å komme i gang.

    früher :

     Weiter:
      Relatert Artike
    ·Hvordan overføre spill Sparer Fra SNesoid til en SNES …
    ·Hvilket merke av datamaskiner selger gode spilldatamask…
    ·Hvordan lage en datamaskin spille spill mer effektivt 
    ·Max Games Out CPU 
    ·Hvordan Beat Terran på Starcraft 
    ·Et datasystem designet for å kjøre spill heter A? 
    ·Hvordan kjøpe gull i World of Warcraft 
    ·Slik bruker du en mikrofon i Steam 
    ·Hvordan laste ned Carriers for Flight Simulator X 
    ·Hvordan å angripe med dragen din i MapleStory 
      Anbefalte artikler
    ·Hvordan lage Pretty ting på Photoshop 
    ·Slik konverterer zip-filer av en stor størrelse med NT…
    ·Slik fjerner nedtonet Template Markup i Dreamweaver 8 
    ·Hvordan endre filstørrelsen på PDF Doc 
    ·Hvor å Endre FCKeditor til CKeditor i ColdFusion 
    ·Hvordan Spor Endring i Open Office 
    ·Hvordan komprimere et SD-kort 
    ·Hvordan få flere Effekter på Photo Booth 
    ·Slik sletter du CV-en din på LinkedIn 
    ·Kan Excel -celler formatert som datoer brukes i beregni…
    Copyright ©  Datamaskin  http://www.datamaskin.biz/