Hvis du lager et spill mod for dataspillet «Fallout 3 ," du må kompilere den endelige spillet ved hjelp av Garden of Eden Creation Kit ( GECK ) . GECK brukes til å opprette og redigere noen data knyttet til Fallout 3 . Hvis du imidlertid har opprettet moduler i Blender, open- source 3D- grafikkmotor , må du først eksportere moduler. Med bruk av NifTools , den eneste eksport bibliotek i sitt slag, kan du eksportere moduler fra NifTools å bruke i GECK . Instruksjoner
en
Last ned og installer Blender NifTools script .
2
Åpen Blender .
3
Trykk " Ctrl" + " O." Finn og åpne modulen du ønsker å eksportere.
4
Klikk på "File " og deretter " Eksport ". Dette åpner NifTools script . Velg en bane og navn for den eksporterte objektet.
5
Åpen GECK , klikk på "File " og deretter " Import ". Finn din lagret objekt . Dette er nå klar til bruk for Fallout 3 .